اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیستان و بلوچستان:

نیروهای کار متخصص سرمایه‌های استراتژیک سازمان‌ها هستند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توسعه و آموزش نیروی انسانی سازمان‌ها از مهمترین اهداف برنامه‌های آموزشی است.

نیروهای کار متخصص سرمایه‌های استراتژیک سازمان‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رجبعلی شیخ زاده صبح امروز در کارگاه آموزشی « آشنایی با نظام جدید آموزشی کارکنان دولت » با اشاره به اهمیت آموزش در ارتقاء کارآمدی و افزایش بهره‌وری سازمان‌ها اظهار داشت : نیروی کار متخصص سرمایه استراتژیک سازمان‌ها به شمار می‌روند که باید با شناخت استعدادها و شکوفایی توانمندی‌های کارکنان، زمینه توسعه و اثرگذاری بیشتر سازمان‌ها را فراهم کرد.

وی هماهنگی میان تجهیزات و نیروی کار را بر اساس توانمندی‌های آنان ضروری دانست و احیای شیوه استاد ـ شاگردی را از ویژگی‌های نظام جدید آموزشی دانست.

معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان توجه به آموزش در محیط کار و تبادل تجربیات و کسب مهارت لازم را از مهم‌ترین تاثیرات شیوه اموزشی استاد ـ شاگردی ذکر کرد و توجه بیشتر به امر آموزش مدیران و کارکنان را به جهت نگاه به نیازها و شرایط آینده خواستار شد.

طباطبایی مشاور عالی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری نیز مطالب آموزشی پیرامون ارتقای منابع انسانی و چگونگی استفاده از ظرفیت آیین نامه‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی و آشنایی با نظام جدید آموزش کارکنان دولت ارایه کرد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول