اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

نشانه‎گیری دشمن در سد کردن موج فکری انقلاب/مذاکره 1+5 شکستن یک مقاومت است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه نشانه‎گیری دشمن در سد کردن موج فکری انقلاب است گفت: هدف از مذاکره 1+5 شکستن یک مقاومت بوده که ملت ایران بیش از 33 سال در برابر آن ایستاده است.

نشانه‎گیری دشمن در سد کردن موج فکری انقلاب/مذاکره 1+5 شکستن یک مقاومت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سیدرضا تقوی صبح امروز در همایش یک روزه طلایه‎داران تبلیغ که در سالن امام علی (ع) آستان مبارک امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزار شد اظهار داشت: امروز همه باید با تمام قدرت در برابر حربه دشمنان بایستیم و اگر تسلیم شویم به همراهی دشمن کمک کرده و انرژی هسته‎ای و فرآورده‎های حاصل از آن را دو دستی تقدیم دشمن کرده‎ایم.

وی تاکید کرد: کشور ایران باز هم از تحریم‎ها به راحتی عبور خواهد کرد و دشمن برای چندمین بار روسیاه خواهد شد.

وی با بیان اینکه رسالت نشر و ارائه اسلام از طریق روحانیت است خاطر نشان کرد: ما در شرایط ویژه‎ای قرار داریم چرا که دشمن با آخرین سلاح و امکانات خود وارد میدان شده است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور یکی از اهداف دشمن را جلو قرار دادن مردم در برابر نظام عنوان کرد و متذکر شد: تمام فشارهای دشمن به این مسئله معطوف شده که مردم را از نظام ناامید کند.

تقوی با بیان اینکه تذکر ابزار تربیت، تنبه، سازندگی روح و روان انسان‎ها است اضافه کرد: نخستین رسالت روحانیت فهم عمیق از دین بوده و مردم روحانیون را به عنوان کارشناسان دینی می‎شناسند که معارف دین را به خوبی درک کرده‎اند.

وی با تاکید بر اینکه فقه، کلید بصیرت است اذعان کرد: اگر بخواهیم بصیرت دینی و اسلامی پیدا کنیم باید با فهم دین به جامعیت، تمامیت و شمولیت آن دست پیدا کرده و بندگی را از این طریق کامل کنیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خاطر نشان کرد: اگر کسی به خواسته‎های نفسانی خویش "نه" بگوید اولین قدم را برداشته و اولین منزل که فهم از دین بوده را به خوبی پشت‎ سر گذاشته است.

تقوی یادآور شد: کسی که می‎خواهد دیندار باشد و به ارزش گرانبهایی همچون بصیرت دست یابد باید تفقه در دین داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توسعه دانشگاه‎ها و انفجار اطلاعاتی، طلبه‎ای که می‎خواهد مبلغ دین باشد باید اطلاعات خود را افزایش و به‎روز کند که این امر یکی از امتیازات در تبلیغ دین شمرده می‎شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول