اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پاکدشت در مجلس:

خدمت صادقانه در انقلاب از ارزش والایی برخوردار است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خدمت صادقانه و بی‌منت از ارزش والایی در انقلاب اسلامی برخوردار است، گفت: مدیران جهاد کشاورزی خوشبختانه دارای این مهم هستند.

خدمت صادقانه در انقلاب از ارزش والایی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، فرهاد بشیری بعد از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیر سابق و فعلی جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت، اظهار داشت: در نظام اسلامی خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم از ارزش والایی برخوردار است و با تفکر ایمانی و خدایی می‌توان به این مقصود رسید.

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه این ارزش در مدیران جهاد کشاورزی به وضوح دیده می‌شود و خدمات این عزیزان سبب شده است که امروز روستائیان ما با شوق و ذوق بیشتری برای ماندن در روستاها و ادامه کار کشاورزی امیدوارتر شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با تغییر نگاه کشاورزان از روش سنتی به مکانیزه درصد بهره‌وری بالاتر رفته و عایدات بیشتری نصیب این قشر زحمت‌کش می‌شود.

بشیری با اشاره به اهمیت و نقش کشاورزی ابراز داشت: امیدواریم با حمایت از تولید و تولیدکنندگان و بسترسازی مناسب برای علمی کردن بخش تولید گام‌های محکم و موثری در راستای تحقق چشم‌انداز بیست ساله توسعه ملی برداشته شود و شاهد شکوفایی اقتصادی و تولید پایدار باشیم.

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: داشتن برنامه مدون و مناسب برای توسعه شهرستان نخستین گام در جهت کشاورزی پایدار در سطح شهرستان است و رسیدن به این امر نیازمند تعامل و تلاش تمام دستگاه‌های اجرایی در بخش کشاورزی است.

این گزارش حاکی است، مراسم تودیع و معارفه مدیر سابق و آینده جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت با حضور رضا کارگر، معاون اداری و مالی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، فرهاد بشیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت و جمعی از رؤسای ادارات و پرسنل جهاد کشاورزی پاکدشت برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول