اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد:

انقلاب ما با تکیه بر فرهنگ شهادت دستاوردهایش جهانی شده است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد گفت: انقلاب ما با تکیه بر فرهنگ شهادت به پیروزی رسیده و دستاوردهایش جهانی شده است.

انقلاب ما با تکیه بر فرهنگ شهادت دستاوردهایش جهانی شده است

به گزارش خبرنگار فارس از کنگاور، یادواره شهدای پایگاه مقاومت مسجد قمر بنی هاشم(ع) محله خرمنجا عصر امروز در شهرستان کنگاور برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضا سلگی در این مراسم با اشاره به نقش پررنگ شهدا در پیروزی و بالندگی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ما با تکیه بر فرهنگ شهادت به پیروزی رسیده، به پیش رفته و دستاوردهایش جهانی شده است.

سلگی افزود: امروزه استکبار جهانی نه تنها دست از دشمنی با ملت آزاده ما برنداشته بلکه جنگ را از حوزه سخت‌افزاری به حوزه‌های فرهنگی و نرم‌افزاری کشانده است.

وی راه مقابله با ترفندهای جدید دشمن را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و نوجوان دانست و گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، تجلیل از ارزش‌هاست و برپایی این‌ گونه آیین‌ها علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، موجب ترویج آرمان‌های آنان در بین نسل جدید می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد در ادامه با اشاره به گسترش موج استکبارستیزی ملل مسلمان کشورهای عربی به سمت کشورهای دربند سرسپردگان قدیمی دول استعمارگر گفت: عزت و سرافرازی امروز ایران اسلامی و ایستادن ما بر قله‌های شرف و افتخار که مرهون انقلاب اسلامی ماست، الگویی شده برای ملت‌های مسلمان منطقه که ضمن رهایی از بند استعمار و استبداد، حکومت‌های اسلامی و الهی را در ممالک خود ایجاد کنند.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول