اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

تخریب بنیان خانواده هدف دشمن در جنگ فرهنگی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: تخریب بنیان خانواده و انحراف جوانان هدف دشمن در جنگ فرهنگی با ایران است.

تخریب بنیان خانواده هدف دشمن در جنگ فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند اظهار داشت: امروز در تقابل تمام عیار با دشمن هستیم.

وی تصریح کرد: دشمن تخریب بنیان خانواده و انحراف جوانان را به عنوان هدف این جنگ فرهنگی تعریف کرده است.

قاسمی‏فرزاد با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان و توجه به غنی‏سازی برنامه‏های فرهنگی در این ماه افزود: محور اجرای همه برنامه‏ها در ماه مبارک رمضان، مساجد هستند که باید با برنامه‏ریزی صحیح به مقابله با اهدف دشمن بروند.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند تاکید کرد: در ایام ماه مبارک رمضان بهترین موضوعاتی که می‏تواند توسط وعاظ و خطبا مورد توجه قرار گیرد، تحکیم بنیان خانواده و آگاه‏سازی مردم نسبت به آسیب‏های آن است؛ چرا که حفظ بنیان خانواده می‏تواند جامعه را از آسیب‏های مهلک در امان نگه دارد.

وی به طرح شجره طیبه صالحین که توسط بسیج در شهرستان دماوند در جهت تربیت صحیح نوجوانان و جوانان اجرا می‏شود، خاطرنشان کرد: باید نقشه راه در این طرح تدوین شود و با برنامه‏های آموزشی، فرهنگی و ورزشی مطالب مهم فرهنگی را به آنان القا کرد.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: سلیقه هر نسل با گذشته متفاوت است و تعلیمات دینی و فرهنگی را باید در خلال برنامه‏های متنوع به آنان آموزش داد.

همچنین در این جلسه، همه اعضا با تشکیل جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه با موضوع تعیین نماینده معین شهرستان در مجلس شورای اسلامی موافقت کردند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول