اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

اتحاد مردم تمرکز دشمن را بر هم می‌زند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: ملت ایران در طول 33 سالی که از انقلاب گذشته نشان دادند که هرگاه با یکدیگر متحد شوند تمرکز دشمن به هم خورده و نتوانسته در دل ملت ایران رخنه کند.

اتحاد مردم تمرکز دشمن را بر هم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن عالمی بعد از ظهر امروز در گردهمایی سراسری مبلغان استان چهارمحال و بختیاری در آستانه ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در این ماه ضیافت خدا ما شاهد این هستیم که مبلغان و روحانیون آماده تبلیغ و بهره‌گیری از این فرصت استثنایی برای ارشاد مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان دارای شان و منزلت والایی است، افزود: ماه رمضان از چنان قدر و منزلتی برخوردار است که روزه‌داران برای گرفتن نصیحت، قلب و روح آماده‌تری در مقایسه با دیگر ماه‌های سال دارند.

عالمی بیان داشت: در ماه رمضان میان مردم و حوزه‌های علمیه فرهنگی پدیدار شده که در آن تبلیغ و ارشاد، رونق بسیار زیادی داشته و زمینه را برای هدایت هر چه بیشتر مردم به سوی رستگاری و خروج از ذلت و جهالت آنان فراهم می‌کند.

رئیس ستاد زکات کشور به وظایف یک مبلغ دینی اشاره کرد و گفت: وظیفه یک مبلغ دینی تنها ارشاد فرامین دینی نیست بلکه باید مردم را نسبت به شرایط کشور و وضعیت حال حاضر کشور روشن کند و زمینه وحدت هر چه بیشتر مردم را فراهم کند.

وی اتحاد مردم را عامل برهم زدن تمرکز دشمن عنوان کرد و افزود: ملت ایران در طول 33 سالی که از انقلاب نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد نشان دادند که هرگاه با یکدیگر متحد شوند تمرکز دشمن به هم خورده و نتوانسته در دل ملت ایران رخنه کند.

عالمی وحدت همیشگی مردم در تمام زمینه‌های مختلف را تنها نسخه شفابخش آلام کشور عنوان کرد و ادامه داد: ما باید در این فرصت ارزشمند در امر تبلیغ امور معنوی به این امر نیز توجه خاصی داشته باشیم.

وی از تمام مردم استان چهارمحال و بختیاری و تمام کسانی که فرصت استفاده از برکات فراوان ماه مبارک رمضان را دارند درخواست کرد: در لیالی قدر و روزها و شب‌های پرفیض رمضان برای پیشرفت کشور و حل مشکلات جامعه دعا کنند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تاکید به پرداخت زکات و مسجدمحوری تمام ملت ایران در این ماه عزیز خاطرنشان کرد: مساجد در طول تاریخ اسلامی همیشه محل عبادت، مشورت و محلی برای حل مشکلات مسلمانان بوده است.

وی افزود: مسجدمحوری و پرداخت زکات باید در بین مردم به یک فرهنگ دینی تبدیل شود و در بین اقشار مختلف جامعه از احترام خاصی برخوردار شود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول