اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان همدان:

روزمرگی، مرگ روند توسعه‌ همدان است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان همدان با بیان اینکه روزمرگی، مرگ استان است، گفت: مدیران باید روزمرگی را به کناری نهاده و با توانمندی و وحدت موجبات تغییر و تحول در استان را ایجاد کنند.

روزمرگی، مرگ روند توسعه‌ همدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته در همایش ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در همدان توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را زمینه‌ساز تولید ملی دانست و افزود: فرهنگ کارآفرینی باید از اساس و ریشه در جامعه فرهنگ‌سازی و پیاده شود.

وی آموزش و کارآفرینی را عامل رشد یک کشور خواند و ادامه داد: توجه به این مهم زمینه‌ساز توسعه کشور در همه جوانب آن خواهد بود که باید مد نظر ویژه قرار گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از وحدت مجمع نمایندگان استان سخن راند و اظهار داشت: با این وحدت و همدلی تکمیل و انجام کارهای زیرساختی و توسعه‌ای استان همدان شتاب خوبی گرفته و با قدرت و قوت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه روزمرگی، مرگ استان است، افزود: مدیران باید روزمرگی را به کناری نهاده و با توانمندی و وحدت موجبات تغییر و تحول در استان را ایجاد کنند.

خجسته با اشاره به اینکه برای شتاب‌بخشی به روند توسعه استان باید تلاش مضاعفی را در دستور کار داشت، اضافه کرد: همدان نسبت به استان‌های دیگر عقب است و باید با شدت بیشتری کار انجام گیرد که در همین راستا به منظور تکمیل پروژه‌های زیرساختی شامل آزادراه‌ها، راه‌آهن و... کارها در سه شیفت انجام می‌شود.

وی گفت: وحدت در هر جامعه‌ای موجب پیشبرد بهتر امور می‌شود که در این راستا وقت نماینده و مدیران اجرایی نباید به بازی‌های سیاسی و یا درگیری صرف شود بلکه خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم در دستور کار افراد باشد.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان همدان نیز با اشاره به موفقیت‌های بخش فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: ظرفیت‌ها و موفقیت‌های فنی و حرفه‌ای همدان باعث شده تا در بخش‌های مختلفی به عنوان پایلوت کشوری انتخاب شود که این مهم باید مد نظر قرار گیرد.

سید مهدی باقری افزود: معرفی همدان به عنوان پایلوت نیازسنجی آموزش شرکت شهرک‌های صنعتی، پایلوت آموزش مربیان جهان اسلام در بخش کشاورزی نشان از پتانسیل‌های این بخش است که باید مورد توجه باشد.

وی با اشاره به آموزش 22 هزار و 200 نفر به صورت آزاد طی سال گذشته گفت: در بخش دولتی نیز 19 هزار نفر آموزش دیده‌اند که با این وصف 40 هزار نفر آموزش لازم در زمینه فنی و حرفه‌ای را کسب کرده‌اند.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای همدان با اشاره به برگزاری 19 سمینار کاربردی برای مدیران صنایع همدان در سال 90 اظهار داشت: برگزاری 19 سمینار آموزشی کاربردی با استفاده از اساتید مجرب داخلی و خارجی نیز از دیگر برنامه‌های این سازمان در سال جاری به شمار می‌رود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول