اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

ارتباط مشاوره‎ای بسیاری از مشکلات روحی معلولان را برطرف می‎کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: ارتباط مشاوره‎ای دائمی و دستگیری از معلولان بسیاری از مشکلات روحی، روانی و مسائل اجتماعی آنان را برطرف خواهد کرد.

ارتباط مشاوره‎ای بسیاری از مشکلات روحی معلولان را برطرف می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در دیدار با مسئولان و کارکنان بهزیستی استان که به مناسبت هفته بهزیستی در دفتر معاونت سیاسی امنیتی استانداری انجام شد با بیان اینکه کار کردن در حوزه بهزیستی نیازمند عشق، علاقه و اعتقاد قلبی است اظهار داشت: کارکنان بهزیستی با همین نگاه و اعتقاد قلبی، به صورت خستگی‌ناپذیر به مددجویان و معلولان تحت پوشش این سازمان خدمت‎رسانی می‎کنند.

وی ادامه داد: اینکه شما با افرادی سر و کار دارید که عموما دچار معلولیت و مشکلات جسمی و روحی هستند و نیازمند یاری شما، ارزشمندی کارتان را نزد خداوند تبارک و تعالی بیشتر کرده و اجر و پاداش الهی را نصیبتان خواهد کرد.

جمشیدی با بیان اینکه تنها بخشی از مشکلات افراد تحت پوشش بهزیستی با مساعدت مالی مرتفع می‎شود اذعان داشت: ارتباط مشاوره‎ای دائمی و دستگیری از افراد تحت پوشش می‎تواند بسیاری از مشکلات روحی، روانی و مسائل اجتماعی این عزیزان را رفع و آنها را به سمت و سوی موفقیت و فعالیت‎های اجتماعی سوق دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی یک نهاد و چتر حمایتی برای معلولان و افراد نیازمند به شمار می‎رود و در استان گلستان بیش از 145 هزار نفر تحت پوشش این سازمان قرار دارند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول