اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین:

ترویج فرهنگ دینی یک رسالت مهم بشری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ترویج و اشاعه فرهنگ دینی را به عنوان یک رسالت بشری دانست.

ترویج فرهنگ دینی یک رسالت مهم بشری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نخستین جشنواره استانی دین در مطبوعات محلی برای ارج نهادن به سعی و تلاش مطبوعات محلی برای ترویج و اشاعه فرهنگ دینی با حضور آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی، محمدحسین شفیعی‌ها مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان و جمعی از نمایندگان اصحاب رسانه در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

محمد‌حسین شفیعی‌ها با اشاره به ترویج و اشاعه فرهنگ دینی در مطبوعات اظهار کرد: هدف اصلی ما از اجرای این طرح ایجاد تغییر و تحول در موضوع مطبوعات و حرکتی دینی در مطبوعات است.

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم به نسل جدید اثبات کنیم که حرکت انقلاب اسلامی امری مهم و حیاتی است که توانست در آن برهه از زمان تجلی پیدا کند.

* پیامبران و امامان مهم‌ترین و اساسی‌ترین رسانه‌ها در دنیا هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: پیامبران و امامان از مهم‌ترین و اساسی‌ترین رسانه‌ها در دنیا بودند، زیرا بزرگترین، سرنوشت‌سازترین و حساس‌ترین خبرها را برای بشریت بیان کرده‌اند.

شفیعی‌ها تصریح کرد: پیامبران و امامان در امر اطلاع‌رسانی بسیار سختی‌ها و مشقت‌ها را تحمل کردند و ما باید برای پاسخ به زحمت‌های آن‌ها، احکام دینی در زندگی خود پیاده‌سازی کنیم.

وی بیان کرد: این جشنواره هرساله برگزار می‌شود و ما امیدواریم تا چند سال آینده استان‌های دیگر از این طرح الگو گرفته و نیز استان قزوین به عنوان نخستین استان در سطح کشور بانی گسترش این مسئله باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در خاتمه ابراز کرد: همه مطبوعات، رسانه‌ها به مقوله‌هایی بپردازند که برای ترویج و اشاعه فرهنگ دینی و الهی به خصوص در مطبوعات محلی باشند، زیرا مطبوعات محلی هر روزه در دست عموم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول