اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان خبر داد

کمک 2.2 میلیارد ریالی خیران کنگان به ایتام

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان گفت: خیران حمایت خوبی از ایتام دارند و 2.2 میلیارد ریال به ایتام کنگان پرداخت کرده‌اند.

کمک 2.2 میلیارد ریالی خیران کنگان به ایتام

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان مراد شمس‌الدینی در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگان اظهار داشت: حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: حمایت از ایتام از اقدامات ارزشمندی است که این نهاد به منظور حمایت از اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر انجام داده و در این راستا شاهد حمایت‌های مالی، تحصیلی، فرهنگی و... از ایتام بوده‌ایم.

شمس‌الدینی ادامه داد: در شهرستان کنگان بالغ بر 455 نفر از ایتام از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره‌مند می‌شوند و کوشیده‌ایم بهترین خدمات را در حد امکانات موجود و ظرفیت این نهاد در اختیار ایشان قرار دهیم و از هیچ اقدامی به منظور حمایت از ایشان دریغ نکرده‌ایم.

این مسئول کمک‌های نقدی را مهم‌ترین بخش حمایت از ایتام دانست و اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین عرصه‌های حمایت از ایتام و نیازمندان شهرستان کنگان پرداخت کمک‌های نقدی است و در این راستا در سال جاری شاهد پرداخت 2.2 میلیارد ریال کمک نقدی به ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده‌ایم.

وی ادامه داد: کمک‌های غیر نقدی حاصل از درآمد خیرین یکی از منابع تامین حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) از ایتام است و در سال گذشته در این راستا شاهد کمک 45 میلیون ریالی خیرین به ایتام بوده‌ایم و توانسته‌ایم بخشی از نیازهای ایشان را از این طریق مرتفع سازیم.

شمس‌الدینی عنوان کرد: حمایت از زنان سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از مهم‌ترین عرصه‌های حمایت از محرومین و نیازمندان جامعه است و در این راستا شاهد بهره‌مندی 137 تن از بانوان سرپرست خانوار شهرستان کنگان از خدمات بیمه تامین اجتماعی هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان ادامه داد: به منظور حمایت از زنان نیازمند سرپرست خانوار سال گذشته مبلغ 253 میلیون ریال هزینه شد و این مقدار در رفع نیازهای درمانی و... این قشر از جامعه بسیار اثرگذار بوده است.

این مسئول افزود: طرح شهید رجایی که مربوط به حمایت از افراد بالای 60 سال است یکی از فعالیت‌های عمده کمیته امداد امام خمینی (ره) است و در این زمینه شاهد پرداخت بالغ بر 2 میلیارد و 970 میلیون ریال مستمری به افراد بالای 60 سال در شهرستان کنگان بوده‌ایم.

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یک‌هزار و 91 نفر مددجو دارد و 495 نفر نیز در این شهرستان زیر پوشش خدمات طرح شهید رجایی هستند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول