اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مرکز سالمندان فردوس:

مجتمع رفاهی درمانی سالمندان نیازمند کمک خیران است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مرکز نگهداری سالمندان فجر امید شهرستان فردوس گفت: تکمیل مجتمع رفاهی، درمانی و فرهنگی سالمندان شهرستان فردوس نیازمند کمک خیران است.

مجتمع رفاهی درمانی سالمندان نیازمند کمک خیران است

علی‌اکبر قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: سالمندان از جمله اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند که باید به این قشر نگاهی ویژه داشت.

وی افزود: در حال حاضر تعداد 30 نفر سالمند در مرکز فجر امید شهرستان فردوس به صورت شبانه روزی نگهداری و تعداد 50 نفر مددجو نیز در منزل مراقبت می‌شوند.

مدیرعامل مرکز نگهداری سالمندان فجر امید فردوس تصریح کرد: تعداد 25 نفر پرسنل این مرکز در سه شیفت کاری به سالمندان خدمات بهداشتی، درمانی، توانبخشی و روانشناسی ارائه می‌کنند.

قنبری یادآور شد: پروژه احداث مجتمع رفاهی، درمانی و فرهنگی سالمندان شهرستان فردوس از سال 87 آغاز و در حال حاضر از پیشرفت 50 درصدی برخوردار است.

وی گفت: این پروژه به منظور ارائه خدمات توانبخشی و رفاهی به سالمندان شبانه‌روزی، روزانه و بالای 60 سال در زمینی به مساحت 20هزارمترمربع و زیربنای 3 هزار متر احداث می‌شود.

مدیرعامل مرکز نگهداری سالمندان فجر امید فردوس افزود: تاکنون مبلغ 750 میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی برای احداث این مجتمع هزینه شده که برای تکمیل و بهره‌‌برداری از پروژه به 700 میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز است.

قنبری با اشاره به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها و همچنین ضعف بنیه مالی منطقه تصریح کرد: با وجود کمک‌های خیران برای ادامه پروژه با کمبود اعتبار مواجه هستیم.

وی یادآور شد: با بهره‌برداری از مجتمع رفاهی، درمانی و فرهنگی جامعه سالمندان شهرستان فردوس خدمات متنوع تری به سالمندان بالای 60 سال ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول