اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بابلسر و فریدونکنار خبر داد

کمک حدود 3 میلیارد ریالی خیران در بابلسر و فریدونکنار

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد بابلسر و فریدونکنار درآمد حاصله از صندوق‌های صدقات، امانی، هفته کمک و جشن عاطفه‌ها و زکات در 9 ماه نخست سال جاری را بیش از 2 میلیارد و 934 میلیون ریال عنوان کرد که از این مقدار 16میلیارد و 303 میلیون ریال هزینه شده است.

کمک حدود 3 میلیارد ریالی خیران در بابلسر و فریدونکنار
سید حسین سلیمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: در حال حاضر 3 هزار و 13خانوار اعم از مددجو و سالمند طرح شهید رجایی زیر پوشش کمیته امداد بابلسر و فریدونکنار هستند.
وی با اشاره به اینکه نیکوکاری پس اندازی جاویدان بوده و خیر دنیا و آخرت در رسیدگی به حال محرومان است، تصریح کرد: توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش از اهداف مهم کمیته امداد است و کمیته امداد با در اختیارگذاشتن  خدماتی چون وام اشتغال، کمک‌های موردی و عمرانی به افراد زیرپوشش متناسب با نیاز افراد درصدد توانمندسازی آنها است.
سلیمانیان بیان داشت: کمیته امداد بابلسر و فریدونکنار در مجموع 649 دانش‌آموز و دانشجو را زیرپوشش داشته که در شش ماه نخست سال جاری 135 میلیون ریال برای کمک هزینه تحصیلی آنها اعتبار اختصاص داده است.
وی درباره هزینه‌های انجام شده در بخش عمرانی خاطرنشان کرد: هزینه‌های عمرانی مددجویان در 41 مورد شامل تعمیر و بازسازی مسکن، احداث سرویس بهداشتی و حمام با اعتباری بیش از 193 میلیون ریال انجام شده است.
سلیمانیان تصریح کرد: در بخش درمانی نیز با 33 مرکز درمانی قرارداد منعقد شده و بیش از 9 هزار و 400 نفر از خانواده‌های زیرپوشش و غیرپوشش نیازمند از خدمات درمانی بهره‌مند شده و بیش از یک میلیارد و 440 میلیون ریال به صورت کمک بلاعوض به این افراد پرداخت شد.
این مسئول ابراز داشت: درآمد حاصله از صندوق‌های صدقات، امانی، هفته کمک و جشن عاطفه‌ها و زکات در 9 ماه نخست سال جاری بیش از 2 میلیارد و 934 میلیون ریال بوده که از این مقدار 16میلیارد و 303 میلیون ریال هزینه شده است.
رئیس کمیته امداد بابلسر و فریدونکنار متذکر شد: در شش ماه نخست سال جاری، 680 میلیون ریال برای تامین جهیزیه 140 نوعروس و داماد زیر پوشش کمیته امداد بابلسر و فریدونکنار هزینه شده است.
انتهای پیام/ن۲۰/چ3000
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول