اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش کرمان خبر داد

اختصاص بودجه به منظور تجهیز پایگاه‌های قهرمانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: وزارت ورزش و جوانان برای تجهیز و زنده کردن پایگاه‌های قهرمانی استان‌ها مبلغ 42 میلیون تومان بودجه اختصاص داده است.

اختصاص بودجه به منظور تجهیز پایگاه‌های قهرمانی

محمد فولادی‌ماهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به نشست اخیر وزیر ورزش و جوانان با مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها اظهار داشت، این نشست در واقع تکمیل کننده سایر گردهمایی‌های گذشته وزیر با مدیران کل بود.

وی افزود: در ابتدای این نشست جزوه‌ای در قالب 24 بند که در واقع سر فصل‌ها و سیاست‌های راهبردی وزارت ورزش در سال جاری در قالب برنامه پنجم توسعه بود، بین حضار توزیع شد تا مدیران با اهداف و برنامه‌های مد نظر وزارتخانه بیشتر آشنا شوند.

فولادی‌ماهانی یکی از محورهای اصلی جلسه را توجه به پایگاه‌های قهرمانی ورزش در مراکز استان‌ها عنوان کرد و افزود: براساس این طرح ادارات کل ورزش و جوانان باید بار دیگر پایگاه‌های قهرمانی را تجهیز و از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

مدیرکل ورزش استان کرمان بیان داشت: این مراکز در گذشته به عنوان پایلوت تائید کننده ورود ورزشکاران و تیم ورزشی هر استان برای ورود در مسابقات قهرمانی و مهم بود و ورزشکاران بر اساس موفقیتی که در تست‌های خود در این مراکز کسب کردند، می‌توانستند عازم مسابقات شوند.

فولادی‌ماهانی تصریح کرد: البته در حال حاضر کمتر از نیمی از پایگاه‌های قهرمانی کشور از جمله شهر کرمان فعال هستند و ورزشکاران زیادی در این مراکز تمرینات خود را دنبال می‌کنند، اما این مراکز هم اکنون از اهداف اصلی خود فاصله گرفته‌اند.

وی بیان داشت: بر اساس این طرح وزارتخانه در گام نخست با اختصاص مبلغ 42 میلیون تومان برای خرید تجهیزات ورزشی قصد دارد تا این مراکز مهم را بار دیگر فعال کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول