اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبسرد خبر داد

اختصاص 55 درصد بودجه امسال به طرح‏های عمرانی آبسرد

خبرگزاری فارس: شهردار آبسرد با بیان اینکه 55 درصد بودجه امسال آبسرد به طرح‏های عمرانی اختصاص می‏یابد، از تکمیل پارک بزرگ "الغدیر" این شهر در سال جاری خبر داد.

اختصاص 55 درصد بودجه امسال به طرح‏های عمرانی آبسرد

عبدالله متولی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران- آبسرد اظهار داشت: پروژه‏های عمرانی باید به منظور استفاده و بهره‏برداری در زمان‏بندی از پیش اعلام شده در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات شایسته شهرداری آبسرد در سال جاری، تنظیم برنامه زمان‏بندی برای مدیریت بهتر زمان، هزینه، کیفیت و یکپارچگی پروژه‏های عمرانی است.

متولی با بیان اینکه در حال حاضر تدوین برنامه زمان‏بندی بر اساس مدیریت پروژه به عنوان دانشی فراگیر، عمیق و رو به رشد در سطح دنیا مطرح است افزود: بدون بهره‏گیری از این دانش روز و تدوین برنامه زمان‏بندی، انجام موفق پروژه‏ها باکیفیت و در زمان تعیین شده برای بهره‏برداری همشهریان عزیز مقدور نیست.

شهردار آبسرد اضافه کرد: از سوی دیگر عمل به شیوه‏های سنتی صرفاً باعث افزایش زمان و هزینه‏های طرح‏های عمرانی و خدماتی می‏شود.

وی از سرعت در اجرای طرح‏های خدماتی شهرداری آبسرد خبر داد و گفت: با فرا رسیدن فصل بهار و بهتر شدن شرایط جوی، انجام پروژه‏های عمرانی نیز با سرعت بیشتری آغاز می‏شود و در سریع‏ترین زمان ممکن به بهره‏برداری می‏رسد.

شهردار آبسرد از آغاز لکه‏گیری آسفالت معابر خیابان‏های شهید نبی‏قنبری، شورای اسلامی، انتفاضه، نبی‏اکرم (ص)، شهید مطهری و دیگر معابر سطح شهر خبر داد.

متولی تصریح کرد: عمده فعالیت عمرانی شهرداری آبسرد در سال جاری به اتمام پروژه‏های نیمه‏تمام نظیر تکمیل فاز دو پارک بزرگ الغدیر، ادامه طرح‏های عمرانی در پارک رودبار، نمازخانه و سرویس بهداشتی ورودی شهر و بهبود عبور و مرور شهری اختصاص یافته است.

وی با اشاره به نحوه اختصاص اعتبارات سال 91 شهرداری آبسرد خاطر نشان کرد: بدین ترتیب در مجموع، 55 درصد بودجه سال 91 شهرداری آبسرد صرف اجرای پروژه‏های عمرانی می‏شود.

شهردار آبسرد تصریح کرد: پروژه‏های عمرانی باید در پایان زمان‏بندی اعلام شده در اختیار شهروندان قرار گیرد و ما در تلاش هستیم تا با اطلاع‏رسانی در خصوص پروژه‏های عمرانی، مردم را در جریان اقدامات شهرداری قرار دهیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول