اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم ساری و میاندرود در مجلس نهم:

اختصاص بودجه 130 میلیارد تومانی به غرب مازندران بی‌عدالتی است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم ساری و میاندرود در مجلس نهم گفت: اختصاص بودجه 130میلیارد تومانی به غرب استان بی‌عدالتی است.

اختصاص بودجه 130 میلیارد تومانی به غرب مازندران بی‌عدالتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، محمد دامادی ظهر امروز در جمع اعضای شوراهای اسلامی شهرستان میاندرود با اشاره به محرومیت موجود در شهرستان میاندرود بیان داشت: البته این به این معنی نیست که در میاندرود کار نشده است، اما باید دید شهرستان میاندرود در مقایسه با دیگر نقاط مشابه چه امکاناتی دارد و چه امکاناتی ندارد.

وی بحث بیمه نبودن شوراها را یکی از مشکلات این قشر دانست و خاطرنشان کرد: این مساله چه زمانی که در شورای اسلامی ساری بودم و چه حالا مورد انتقاد من بوده چرا که شوراهای اسلامی روستاها حقوق که نمی‌گیرند حداقل بیمه باید بشوند.

دامادی با انتقاد از مسئولان سرپرستی بانک سینا به دلیل تنزل تنها شعبه بانک سینا در میاندرود به باجه بیان داشت: حالا که با تلاش مسئولان این منطقه به شهرستان ارتقا یافته جای آن نیست که بانک سینا تنها شعبه این بانک را به باجه تبدیل کند.

وی در ادامه با اشاره به طرح انتقال آب دریای خزر به مناطق مرکزی کشور خاطرنشان کرد: من با این طرح مخالفم چون معتقدم این مساله به طبیعت مازندران ضربه می‌زند.

دامادی به طرح بررسی کارشناسی این طرح در دانشگاه‌های برجسته کشور اشاره کرد و افزود: این طرح را به کارشناسانی در دانشگاه تهران سپرده‌ام تا با بررسی جوانب این طرح مساله را به اطلاعم برسانند.

منتخب مردم ساری و میاندرود ادامه داد: این کار باید کارشناسی بشود چون این کار مسائل زیست محیطی به دنبال دارد و اجازه نخواهیم داد حقوق مازندران ضایع بشود.

عضو سابق شورای شهر مرکز مازندران با اشاره به سخنان مصطفی کواکبیان نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در مورد برخی روستاهای منطقه کیاسر شهرستان ساری اضافه کرد: ما حتی در مورد استفاده این استان از سرشاخه‌های سد شهید رجایی حرف داریم تا برسد به اینکه یک نماینده این استان در شهر ساری گفته است؛ «روستای اوروست، مالخواست، پشرت و قلعه‌سر کیاسر را می‌خواهم وصل به سمنان بکنم».

این مسئول تاکید کرد: ولی ما اجازه نخواهیم داد که کسی به حریم استان مازندران وارد بشود و این مساله را مطمئنا پیگیری خواهیم کرد.

دامادی با بیان اینکه معتقدم احداث نیروگاه زباله سوز مربوط به شهرداری ساری نبود، ادامه داد: اختصاص بودجه 130 میلیارد تومانی به غرب استان بی‌عدالتی است مسئولان نباید با این کارها موجب بی‌عدالتی و جدایی بشوند.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول