اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد رزن:

130 رزنی در کلا‌س‌های حفظ قرآن ثبت‌نام کردند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رزن گفت: 130 نفر در کلاس‌های تخصصی حفظ قرآن کریم در شهرستان رزن ثبت‌نام کردند.

130 رزنی در کلا‌س‌های حفظ قرآن ثبت‌نام کردند

علی مرادی‌نور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: اداره ارشاد شهرستان رزن با همکاری انجمن قرآن جوادالائمه شهرستان اقدام به ثبت‌نام برای حفظ قرآن کریم در سطح شهرستان کرد که با استقبال پرشور خانواده‌ها مواجه شد و در همین راستا بیش از 130 نفر برای شرکت در این کلاس‌ها ثبت‌نام کردند.

وی ادامه داد: این شور و اشتیاق قرآن‌آموزی نشان از بلوغ فرهنگی و قرآنی خانواده‌ها، نوجوانان و جوانان شهرستان رزن است که بسیار حکیمانه تأثیر فرهنگ قرآن را در نشاط اجتماعی و امنیت فکری و ذهنی خود و خانواده‌های خویش لمس کرده و با این فرهنگ ناب مأنوس شده‌اند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن گفت: اگر جامعه و مسئولان با عمل به منویات مقام معظم رهبری، نسبت به تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم همت گمارند ایران اسلامی روز به روز به سوی تعالی و معنویت سوق پیدا می‌کند که این ژرف‌نگری مقام معظم رهبری برای افق 1404 که چشم‌انداز توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی است به منصه ظهور می‌رسد.

وی اظهار داشت: از 20 تیرماه تعداد 130 نفر در شهر رزن زیر نظر پنج مربی که خود حافظ قرآن کریم هستند، در رده‌های سنی چهار تا هفت سال، هشت تا 15 سال و 15 تا 25 سال ثبت‌نام کرده و رسماً شروع به فعالیت کردند.

مرادی‌نور گفت: این کلا‌س‌ها به طور دائم و با امکانات به روز و حمایت جدی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رزن در طول سال ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به زودی آمار روستاها و شهرهای قروه درجزین و دمق که دارای 42 کانون رسمی فرهنگی و هنری هستند در خصوص نهضت قران‌آموزی به ویژه در حوزه حفظ، اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول