اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی پزشک خانواده استان هرمزگان خبر داد

ثبت‌نام طرح پزشک خانواده در هرمزگان تمدید شد

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی پزشک خانواده هرمزگان گفت: با توجه به استقبال مردم از برنامه پزشک خانواده ثبت‌نام در این برنامه تا نیمه دوم مرداد ماه سا‌‌‌‌ل‌جاری تمدید شد.

ثبت‌نام طرح پزشک خانواده در هرمزگان تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، یحیی میرزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به ماه مبارک رمضان ثبت‌نام از مردم در مراکز و پایگاه‌های بهداشتی درمانی در شیفت صبح صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به استقبال مردم از برنامه پزشک خانواده در استان هرمزگان،‌ افزود: تاکنون 381 هزار نفر در برنامه پزشک خانواده شهری  در استان هرمزگان ثبت‌نام کرده‌اند.

دبیر اجرایی پزشک خانواده هرمزگان یادآور شد: ثبت‌نام پزشک خانواده شهری در شهرستان‌های استان هرمزگان تا نیمه مرداد ماه سال ‌جاری تمدید شده است که مردم در فرصت باقیمانده باید با مراجعه به مراکز و پایگاه‌های بهداشتی درمانی مشخص شده در این برنامه ثبت‌نام کنند.

میرزاده یادآور شد: مردم برای بهره‌مندی از خدمات پزشک خانواده شهری باید در فرصت اعلام شده ثبت‌نام کنند و در صورت عدم  ثبت‌نام در برنامه پزشک خانواده تمام هزینه‌ها به صورت آزاد محاسبه می‌شود.

دبیر اجرایی پزشک خانواده استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در صورت عدم ثبت‌نام در برنامه پزشک خانواده شهری دفترچه‌های درمانی موجود از ابتدای شهریورماه سال‌ جاری نیز فاقد اعتبار می‌شود.

وی ادامه داد: در برخی از شهرستان‌ها همچون قشم ثبت‌نام در ماه مبارک رمضان در مساجد بعد از نماز مغرب انجام می‌گیرد.

میرزاده عنوان کرد: نیازی نیست که برای ثبت‌نام، همه اعضای خانواده به صورت حضوری مراجعه کنند بلکه تنها یک نفر از خانواده با همراه داشتن کارت ملی سایر اعضا، شناسنامه، دفترچه بیمه و کدپستی  می‌تواند برای ثبت نام مراجعه کند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول