اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مقتدایی: به دستور پزشکان از فعالیت کناره‌گیری کردم

خبرگزاری فارس: مدیر سابق حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت:‌ پزشکان به طور جدی بنده را از فعالیت منع کردند و به همین دلیل دیگر نمی‌توانستم مسئولیت حوزه‌های علمیه سراسر کشور را بر عهده داشته باشم.

آیت‌الله مقتدایی: به دستور پزشکان از فعالیت کناره‌گیری کردم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله مقتدایی عصر امروز در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پایان دوره چهاره ساله مدیریت خود در حوزه‌های علمیه سراسر کشور اظهار داشت: در تمام سال‌هایی که فعالیت‌های اجرایی داشتم به اندازه این چهار سال استرس نداشتم.

وی با بیان اینکه پزشکان به طور جدی بنده را از فعالیت منع کردند اظهار داشت: به همین دلیل دیگر نمی‌توانستم مسئولیت حوزه‌های علمیه سراسر کشور را بر عهده داشته باشم.

مدیر سابق حوزه‌های علمیه سراسر کشور کار در حوزه‌های علمیه را سنگین دانست و گفت: به حمدالله در این دوره فعالیت‌هایی خوبی در حوزه‌های علمیه انجام شد که ان‌شاءالله ادامه خواهد یافت.

وی ابراز داشت داشت: در 27 استان شورا تشکیل دادیم که متشکل از هفت نفر از علمای تراز اول هر استان بود که در رأس آنها نیز نماینده ولی فقیه و امام جمعه قرار دارد.

آیت‌الله مقتدایی یادآور شد: به دنبال این هستیم که در هر استان یک مدرسه علمیه جامع راه‌اندازی کنیم که در آن درس خارج و رشته‌هایی تخصصی تدریس شود.

وی گفت: تجربه نشان داده است هر جایی که حوزه علمیه باشد گروه‌هایی انحرافی جرأت فعالیت پیدا نمی‌کنند.

علی لاریجانی نیز حوزه‌های علمیه را در فرهنگ شهرها و استان‌ها تاثیرگذار دانست و افزود: در هر شهر و استانی که مدرسه علمیه و حوزه علمیه قوی‌تر وجود دارد آنجا از نظر فرهنگی قوی‌تر و بهتر است.

وی در این دیدار از خدمات آیت‌الله مقتدایی در طول مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور قدردانی کرد و گفت: اقدامات بزرگی که در این دوره شکل گرفته به سبب فعالیت‌های اجرایی بوده است که آیت‌الله مقتدایی قبلا بر عهده داشته است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد فعالیت‌ها و اقدامات خوبی که در دوره مدیریت آیت‌الله مقتدایی شروع شده است ادامه پیدا کند و منشأ خیر و برکت برای کشور شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول