اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل:

فدراسیون از توجه به رده‌های پایه ضرر نمی‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: شمشیربازی کشور از سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه ضرر نخواهد کرد.

فدراسیون از توجه به رده‌های پایه ضرر نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی هیئت شمشیربازی اردبیل، هادی صباغی در بازگشت از مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور اظهار داشت: حرکت ارزشمند فدراسیون در توجه به رده های سنی و برگزاری منظم مسابقات سبب شده تا رفته‌رفته رده‌های پایه شمشیربازی کشور تقویت شود به طوری که در همین مسابقات شاهد ارتقای توان کمی و کیفی شمشیربازی کشور در این رده‌ها بودیم.

رئیس هیئت شمشیربازی استان افزود: حضور نزدیک به 250 شمشیرباز در رده‌های نوجوانان و جوانان نشان داد با تداوم حمایت‌های مالی، امکاناتی و آموزشی، در سال‌های آینده از شمشیربازی کشور در سطح آسیا و جهان به خصوص در رده‌های پایه بیشتر خواهیم شنید.

صباغی با اشاره به نتایج شمشیربازان اردبیلی در این مسابقات اظهار داشت: برنامه‌ریزی بلند مدت و سرمایه‌گذاری در سنین پایه در پروسه‌‌ای حدود چهار ساله سبب شد تا شمشیربازی اردبیل امروز قطب شمشیربازی کشور در سنین پایه شود و در همین مسابقات هم اردبیل نشان داد با قدرت در حال پیشرفت است و این ممکن نبود جز در سایه عنایات الهی، برنامه‌ریزی علمی، کارشناسی به روز و راهبردی و در کنار آن حمایت‌های مداوم اداره کل ورزش و فدراسیون شمشیربازی که نشان داد با قرار گرفتن همه امکانات در راستای یکدیگر نتایج درخشان و خوبی می‌توان گرفت.

وی تصریح کرد: در این مسابقات شمشیربازی اردبیل در قالب شش تیم در دو رده سنی حضور یافت و در پایان با کسب دو مدال طلا، یک مدال نقره و پنج مدال برنز و مجموع 328 امتیاز مکان سوم را در بین 24 استان کشور را به‌دست آورد.

صباغی در خصوص دلایل لغو مسابقات بانوان اظهار داشت: طبق برنامه اعلامی فدراسیون قرار بود بلافاصله مسابقات دختران هم در همین مکان برگزار شود که پس از بررسی‌های فدراسیون از وضعیت محل برگزاری، هوای بسیار گرم تهران و درخواست استان‌های شرکت‌کننده مسابقات دختران به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شد که احتمالاً در محل فدراسیون یا یکی از استان‌های کشور برگزار شود.

وی در پایان ابراز داشت: استان اردبیل هم آمادگی خود را برای میزبانی مسابقات دختران در شهریور ماه اعلام کرده است.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول