اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اولین روز مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور

یک طلا و دو برنز ارمغان شمشیربازان نوجوان اردبیلی

خبرگزاری فارس: یک مدال طلا و دو مدال برنز رهاورد شمشیربازان نوجوان اردبیلی از مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در اولین روز بود.

یک طلا و دو برنز ارمغان شمشیربازان نوجوان اردبیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی هیئت شمشیربازی استان اردبیل، مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان کشور با حضور بیش از 22 استان در محل مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز شد.

در اولین روز این مسابقات نوجوانان شمشیرباز اردبیلی با درخشش در اولین روز، یک مدال طلا و دو مدال برنز برای شمشیربازی استان اردبیل کسب کردند.

در اسلحه اپه این رقابت‌ها اردبیلی‌ها شگفتی آفریدند و امیررضا کنعانی و حسام عزیزپور با برتری برابر کلیه رقیبان به جمع 4 نفر برتر کشور راه یافتند که در ادامه کنعانی با قدرت تمام و در بازی نهایی برابر بهنام بیگ حریف یزدی خود با نتیجه 15 بر هشت به برتری دست یافت و مدال طلای این اسلحه را بدست آورد. بیگ نقره گرفت و حسام عزیزپور از اردبیل و سعید رضایی از اصفهان مشترکاً برنز گرفتند.

در رقابت‌های اسلحه سابر، حامد مهدویان سابریست اهل شهرستان نیر تیم اردبیل دیگر شگفتی‌ساز مسابقات شد و توانست با راه یافتن به جمع چهار بازیکن برتر این اسلحه، گردن آویز برنز را نصیب خود کند تا اولین مدال انفرادی سابر شمشیربازی استان اردبیل هم بنام مهدویان زده شود.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول