اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد

رویکرد جدید اداره ارشاد برای حمایت از خانه مطبوعات

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از اتخاذ رویکردهای جدید از سوی این اداره کل برای حمایت از خانه مطبوعات خبر داد.

رویکرد جدید اداره ارشاد برای حمایت از خانه مطبوعات

سیدمرتضی اسماعیلی‌طبا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه نهم مرداد ماه مجمع عمومی خانه مطبوعات قم برای انتخاب هیئت مدیره جدید برگزار می‌شود اظهار کرد: این انتخابات با حضور تمام اعضاء خانه مطبوعات برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اداره کل ارشاد در این انتخابات فقط نظارت خواهد کرد تصریح کرد: بر این اساس از اعضای خانه مطبوعات قم نیز از طریق انتشار آگهی در روزنامه‌های استانی دعوت شده است در این مجمع که در محل مجتمع وتوس قم برگزار می‌شود، شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خاطر نشان کرد: در جلسه مجمع خانه مطبوعات قم اساسنامه جدید این خانه با رأی اعضا به تصویب خواهد رسید و انتخابات برای تعیین هیئت مدیره جدید برگزار خواهد شد.

وی ابراز کرد: امیدواریم با انتخاب هیئت مدیره جدید، خانه مطبوعات فعالی داشته باشیم که بتواند مشکلات جامعه مطبوعات را حل کند و اداره کل ارشاد تا جایی که بتواند از آنها حمایت خواهد کرد.

اسماعیلی‌طبا با تاکید بر اینکه اداره کل ارشاد و معاونت مطبوعاتی در روز خبرنگار برنامه‌های ویژه‌ای را پیش‌بینی کرده است اضافه کرد: ان‌شاءالله برنامه‌هایی برای حمایت از خبرنگاران در آینده خواهیم داشت.

شایان ذکر است با توجه به اینکه در دوره دو ساله قبلی خانه مطبوعات قم با بی‌مهری در عرصه حمایت مواجه شده بود، سخنان مدیرکل ارشاد قم روزهای خوشی را برای خانه مطبوعات که هیئت مدیره جدید آن به زودی انتخاب می‌شود نوید می‌دهد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول