اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

طرح پزشک خانواده برای استثمار پزشکان نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: طرح پزشک خانواده برای استثمار پزشکان تدوین نشده است بلکه مزایایی در برابر خدمت برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

طرح پزشک خانواده برای استثمار پزشکان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عادل فتاحی ظهر امروز درحاشیه همایش بزرگ طرح پزشک خانواده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح پزشک خانواده ایراداتی دارد ولی این درست نیست که فقط روی نقاط ضعف و اشکالات آن انگشت بگذاریم و به سیاه‌نمایی طرح بپردازیم.

وی تصریح کرد: در این طرح برای قانونمند و عادلانه کردن مسائل حوزه سلامت اهتمام خواهد شد به طوری که تلاش شده است با اجرای آن جامعه هدف و  پرسنل فعال در این زمینه به طیب خاطر و رضایت برسند و این طرح برای به اسارت گرفتن و آزار دادن پزشکان، پرستاران و ماماها تدوین نشده است زیرا این قشر جامعه حکیم و محرم اسرار مردم هستند.

فتاحی ادامه داد: ایرادهایی نظیر ساعت‌های کار طولانی، سرانه ناچیز و ... مطرح می‌شود ولی این مسائل مترادف با ناکارآمد بودن طرح بزرگ و ملی پزشک خانواده نباید قلمداد شود به طوری که جلسات مستمر و همایش‌های مختلف برای آسیب‌شناسی آن برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح منجر به تضییع حقوق پزشکان و سلب کردن مزایای ویژه این شغل نمی‌شود، بیان داشت: طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع یک طرح قدرتمند ملی است که در کشورمان در حال حاضر نظیر ندارد به طوری که در آن طرح تجمیع بیمه‌ها و ایجاد یک سازمان بیمه واحد را شاهد خواهیم بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بیمه نیروهای مسلح و وزارت اطلاعات از طرح تجمیع بیمه‌ها استثنا شده‌اند لذا مسئله فوق نیز بستگی به نظر و خواسته مقام معظم رهبری دارد لذا در صورت صلاحدید ایشان، این بیمه‌ها نیز در یکدیگر ادغام خواهند شد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول