اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آموزش و پرورش سعدآباد:

طرح تحول بنیادین موجب تقویت ارزش‌ها در مدارس می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای آموزش و پرورش سعدآباد گفت: طرح تحول بنیادین طرحی ارزشمند است که موجب تقویت ارزش‌ها در مدارس می‌شود.

طرح تحول بنیادین موجب تقویت ارزش‌ها در مدارس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد غلامرضا وفایی در نشست شورای آموزش و پرورش سعدآباد اظهار داشت: آموزش یکی از مقوله‌های مهم اجتماعی است که مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید حساسیت خاصی به آن داشته باشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش سعدآباد خاطر نشان کرد: توسعه آموزش و پرورش از مسائل مهمی است که در دستور کار مسئولان سعدآباد قرار دارد و پیگیری به منظور تسریع در احداث فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی منطقه از اقداماتی است که تا قبل از شروع سال تحصیلی باید به آن توجه داشته باشیم.

وفایی ادامه داد: طرح هجرت از دستاوردهای ارزشمندی است که دانش‌آموزان در اوقات فراغت از آن بهره‌مند می‌شوند و به منظور ارائه خدمات مطلوب به دانش‌آموزان تمامی دستگاه‌های اجرایی و ادارات منطقه سعدآباد از این فعالیت‌های تابستانه حمایت می‌کنند.

وی بیان داشت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و در رأس ایشان آموزش و پرورش موظف هستند تمامی نیازهای مدارس را برطرف کنند و زمینه را برای آغاز سال تحصیلی جدید با فراغت بال و آسایشی بیشتر فراهم کنند.

وفایی با اشاره به اهمیت طرح تحول بنیادین گفت: طرح تحول بنیادین موجب تقویت ارزش‌ها در مدارس می‌شود و امیدوار هستیم به خوبی شاهد اجرای این طرح باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد نیز در این نشست عنوان کرد: یکی از مسائلی که در فصل تابستان اداره آموزش و پرورش به آن توجه داشته، توجه به برنامه‌های فوق برنامه‌ دانش‌آموزان و نوجوانان سعدآبادی بوده است.

جعفر امیرزاده بیان داشت: در برخی از مدارس شاهد ایجاد و احداث فضاهای آموزشی جدید خواهیم بود و آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است، اجرای این پروژه‌ها به نحو مطلوب است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های آموزش و پرورش به منظور اجرای مطلوب این پروژه‌ها شاهد بازدید و بررسی مکرر این پروژه‌ها خواهیم بود.

امیرزاده خاطر نشان کرد: تقدیر از برگزارکنندگان اردوهای تابستانه و اردوهای طرح هجرت از برنامه‌هایی است که در دستور کار شورای آموزش و پرورش سعدآباد قرار دارد و با پایان اردوهای تابستانه و طرح هجرت شاهد برگزاری این مراسم خواهیم بود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول