اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد:

محتوای کتاب‌ها در طرح تحول بنیادین اسلامی شده است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش سعدآباد گفت: محتوای کتاب‌ها در طرح تحول بنیادین اسلامی شده است.

محتوای کتاب‌ها در طرح تحول بنیادین اسلامی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد جعفر امیرزاده در نشست با مدیران آموزش و پرورش و فرهنگیان سعدآباد اظهار داشت: آموزش و پرورش از مهم‌ترین و سنگین‌ترین مسئولیت‌های جامعه است و افرادی که در این مسئولیت‌ها قرار دارند باید تمام توان خود را برای عمل به این وظایف سنگین به کار گیرند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد تربیت آینده‌سازان میهن اسلامی را از وظایف خطیر آموزش و پرورش دانست و خاطر نشان کرد: یکی از اساسی‌ترین اهدافی که آموزش و پرورش باید به آن توجه داشته باشد تربیت و رشد نیروهای متخصص و متعهد به منظور توسعه و آبادانی و ساختن آینده میهن اسلامی است.

امیرزاده ادامه داد: آموزش و پرورش تنها به اصول و مبانی تئوری که در کلاس‌های درس به دانش‌آموزان آموخته می‌شود خلاصه نمی‌شود و ما وظیفه داریم ذهن دانش‌آموزان را برای حضور فعال و کارآمد برای ساخت ایرانی آباد و سرافراز آماده کنیم.

وی اضافه کرد: در گذشته در سیستم آموزشی کشور اشکالاتی وجود داشت که اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش به معنای رفع این مشکلات و مسائل است و در این طرح باید تحقق خواسته‌های رهبر معظم انقلاب را در دستور کار قرار دهیم.

این مسئول بیان داشت: در گذشته کتب درسی دانش‌آموزان محتوایی نیمه‌اسلامی داشت که با اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش محتوای کتاب‌ها به سوی محتوایی اسلامی و قرآنی که دربردارنده تمامی نیازهای جامعه است سوق می‌یابد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد عنوان کرد: قرآن دربردارنده کامل‌ترین دستورالعمل و راهکار برای زندگی انسان‌هاست و با عمل به مفاهیم والا و نورانی قرآن کریم می‌توانیم به سعادت و سربلندی در دنیا و آخرت دست یابیم.

امیرزاده ادامه داد: در راستای ترویج فعالیت‌های قرآنی اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد با 68 حافظ کل قرآن کریم حائز رتبه نخست حفظ و تربیت قرآن کریم استان بوشهر شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد تصریح کرد: فعالیت‌های قرآنی یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در قالب برنامه‌های فوق برنامه و ضمن خدمت دانش‌آموزان و فعالیت‌های اوقات فراغت ایشان مورد توجه بوده و در سال‌های اخیر شاهد استقبال دانش‌آموزان از این فعالیت‌ها بوده‌ایم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول