اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر قم:

از ظرفیت زائرین برای ارائه خدمات فرهنگی استفاه شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری و نهادهای فرهنگی باید با برنامه‌ریزی درست بتوانند از ظرفیت حضور زائرین برای ارائه خدمات فرهنگی به آنان استفاده کنند.

از ظرفیت زائرین برای ارائه خدمات فرهنگی استفاه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام سیدمحمد آتش‌زر در همایش تجلیل از خادمین نیمه شعبان که به همت شهرداری قم و با حضور سازمان‌های مختلف استان در صحن نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه هر ساله به مناسبت نیمه شعبان شاهد استقبال بیشتری از مردم برای حضور در مسجد مقدس جمکران هستیم اظهار کرد: با تدابیری که در استان اندیشیده می‌شود و با هماهنگی بین مدیران، میزان کمیت و کیفیت خدمت‌رسانی به زائرین افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه نهادهای استان با وجود تلاش‌های گسترده‌ای که در عرصه خدمتگزاری دارند، هنوز با خدمت‌رسانی مطلوب فاصله داریم تصریح کرد: نیمه شعبان یک مناسبت فراملی و جهانی است که باید تمام کشور برای ارائه خدمات مطلوب بسیج شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه در سالگرد رحلت حضرت امام(ره) برای ارائه خدمات به دو میلیون زائر تمام کشور نقش ایفا می‌کنند تا خدمات‌رسانی صورت گیرد خاطر نشان کرد: همان خدمات و سرویس‌رسانی را استان و شهرداری قم در ایام نیمه شعبان بدون بودجه اختصاصی ارائه می‌کند.

آتش‌زر با اشاره به اینکه بیشترین نقش را طبق وظیفه صورت گرفته در مراسم ایام نیمه شعبان شهرداری اجرا کرد اظهار کرد: امسال شهرداری و مجموعه مدیریت شهرداری از این آزمایش رو سفید بیرون آمد و خدمات خوبی را به زائرین و مجاورین شهر اهل‌بیت(ع) ارائه کرد که ارائه این حجم گسترده از خدمات جای تقدیر دارد.

وی با تاکید بر اینکه در ارائه خدمات‌رسانی به زائرین در نیمه شعبان حرکت بسیار بزرگی شکل گرفت اضافه کرد: متاسفانه از این ظرفیت حضور زائرین از نظر خدمات فرهنگی نمی‌توانیم استفاده مناسب داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه از شهرداری و دستگاه‌های فرهنگی انتظار است که در راستای خدمات فرهنگی، خدمت شایسته‌ای انجام دهند خاطر نشان کرد: البته وظیفه شهرداری، بیشتر خدمت‌رسانی است و نهادهای فرهنگی باید در این زمینه تدبیر کنند و از این تعداد زائر بتوانند استفاده کنند.

آتش‌زر با تاکید بر اینکه جشن‌های نیمه شعبان در تمام نقاط کشور توسط مردم و به صورت داوطلبانه و با سنین مختلف صورت می‌گیرد تصریح کرد: برای ساماندهی امور و ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائرین می‌توانیم قبل از فرا رسیدن ایام نیمه شعبان، تشکل‌های مردمی را ساماندهی کرده و از آنها برای خدمت‌رسانی مطلوب استفاده کنیم و از حالت دولتی و رسمی به سمت مردمی شدن روی بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه زمین‌های اطراف مسجد مقدس جمکران باید هر چه سریع‌تر توسط نهادهای استان و کشوری به طور کامل تملک شوند اظهار کرد: زمین‌های اطراف مسجد مقدس جمکران برای ایجاد فضای سبز و پارکینگ بسیار مناسب است و اگر امروز این کار صورت گیرد بهتر از چند سال دیگر است، به دلیل اینکه قیمت زمین‌ها در چند سال آینده افزایش خواهد یافت و بودجه‌های استانی دیگر در این زمینه پاسخگو نخواهند بود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول