اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

تغییر استاندار خراسان رضوی به مصلحت نیست

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: در شرایط کنونی تغییر استاندار خراسان رضوی را به‌ مصلحت نمی‌دانم و با این طرح کاملا مخالف هستم.

تغییر استاندار خراسان رضوی به مصلحت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نصرالله پژمان‌فر عصر امروز در سالن جلسات دفتر خبرگزاری فارس خراسان رضوی در مشهد ‌با اشاره به زمزمه‌های اخیر درباره احتمال تغییر استاندار خراسان رضوی ابراز کرد: من نیز شایعاتی در این باره شنیده‌ام و البته با توجه به شرایط کنونی و اینکه از عمر دولت کنونی زمان زیادی باقی نمانده است‌ با این طرح کاملا مخالف هستم.

وی با اشاره به طرح تعطیلی اصناف نیز بیان کرد: نه تنها با این طرح مخالف نیستم، بلکه تاحد زیادی با آن موافق نیز هستم و برای این امر دلایل خاص خود را دارم.

پژمان‌فر افزود: ابتدا باید برای مردم تبیین شود که این طرح از سوی شورای اصناف استان خراسان رضوی اتخاذ شده و ارتباطی با نیروی انتظامی ندارد و نیروی انتظامی تنها یکی از مجریان این طرح است.

وی گفت: تا قبل از اجرای این طرح، 80درصد مغازه‌های مشهد، تا قبل از ساعت 12بامداد، تعطیل می‌شدند و این طرح تنها با 20درصد از اصناف در حال حاضر سروکار دارد و از سوی دیگر اصنافی که در حوالی حرم مطهر به زائران خدمات ارائه می‌کنند نیز در این طرح درگیر نشده‌اند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی یادآور شد: باید تعطیلی اصناف در یک ساعت معین را برای مردم مانند تعطیلی داروخانه‌ها تبدیل به یک فرهنگ کنیم و مردم همانطور که در ساعات معینی از شبانه‌روز باید به داروخانه‌های شبانه‌روزی مراجعه کنند، برای تهیه مایحتاج خود در ساعات بعد از 12 بامداد نیز باید تنها به‌یکسری مکان‌های خاصی که امیدوارم برای این طرح درنظر گرفته می‌شود، مراجعه کنند.

پژمان‌فر ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم این طرح مدتی به‌صورت آزمایشی انجام شود و سپس با مطالعه بازخوردهای آن به صورت میدانی، برای این طرح تصمیم‌گیری شود.

وی کمک به استحکام خانواده، صرفه‌جویی در مصرف برق و سایر انرژی‌ها و برنامه‌ریزی بهتر برای ساعات صبح از سوی اصناف را از جمله مزایای بی‌شمار این طرح عنوان کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول