اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

تغییر استاندار خراسان رضوی یک ضرورت است/ لطمه به مشهد لطمه به شرق کشور است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لطمه به مشهد، آثار جبران‌ناپذیری دارد گفت: استاندار خراسان رضوی باید تغییر کند.

تغییر استاندار خراسان رضوی یک ضرورت است/ لطمه به مشهد لطمه به شرق کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدهاشم بنی‌هاشمی ظهر امروز در سالن جلسات دفتر خبرگزاری فارس خراسان رضوی در مشهد اظهار کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب ، مشهد بعد از تهران دومین شهر کشور، به لحاظ شاخصه‌های توسعه بود، با تلاش مسئولان شهری و مساعدت نیروهای خارج از مشهد مشهد‌الرضا(ع) به جایگاه دوم ارتقا پیدا کرد و تا مدت‌ها نیز این جایگاه را حفظ کردیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با اقدامات صورت‌گرفته در سال‌های اخیر و با تصمیماتی که در ارتباط با مشهد اتخاذ شد و همچنین مدیریت‌های ناکارآمدی که در این شهر به حاکمیت خود ادامه دادند، اطمینان دارم که در حال حاضر، مشهد از جایگاه دومی خود در کشور نزول کرده است.

بنی‌هاشمی با انتقاد از مسئولان و مقامات شهری مشهد عنوان کرد: در استانی مانند آذربایجان شرقی، استاندار این استان، در همایش‌های مختلف اقتصادی، زمینه حضور سرمایه‌گذاران خارجی را فراهم می‌کند، اما متاسفانه شاهد هستیم که خراسان رضوی، علی‌رغم، ظرفیت‌های بسیار زیادی که در امور اقتصادی و اجتماعی دارد، از این مزایا محروم است.

وی تاکید کرد: مشهد، یکی از مهم‌ترین قطب‌های اقتصادی شرق کشور است و آقایان توجه ندارند که لطمه به مشهد، تنها دامن‌گیر این شهر نمی‌شود، بلکه کل شرق کشور را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر استاندار خراسان رضوی را یک ضرورت می‌دانم، زیرا حتی یک‌ماه نیز، برای مشهد یک‌ماه است و باید نیروهای شایسته در راس امور استان خراسان رضوی قرار بگیرند.

بنی‌هاشمی عنوان کرد: البته قصد نداریم که دولت را در این زمینه بیش از حد حساس کنیم، زیرا باید با آرامش در این باره از سوی دولت تصمیم‌گیری شود.

وی با اشاره به طرح تعطیلی اصناف در مشهد افزود: این طرح نیز یکی دیگر از مسائلی است که در آن کوتاهی نگرش و ضعف مدیریت مسئولان استانی کاملا قابل مشاهده است.

بنی‌هاشمی ادامه داد: مشهد، یک شهر شبانه‌روزی است، زیرا حرم مطهر رضوی در این شهر قرار گرفته است و اگر در بخشی از این کلانشهر، نارسایی‌هایی امنیتی و اجتماعی وجود دارد، نباید صورت مسئله را پاک کرد، زیرا تعطیلی اصناف کمکی به این موضوع نمی‌کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مهم‌ترین مصوبات کمیسیون انرژی مجلس نهم گفت: کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلمی، تاکنون جلسات تخصصی زیادی را برگزار نکرده‌اند.

بنی‌هاشمی افزود: تصمیم‌گیری درباره نفت‌وگاز، انرژی‌های نو، انرژی هسته‌ای و سدسازی از مهم‌ترین دستور کارهای کمیسیون انرژی مجلس نهم است. 

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول