اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

استاندار خراسان‌رضوی در مورد حریم مشهد شفاف‌تر و سریع‌تر تصمیم بگیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار خراسان‌رضوی در مورد حریم مشهد شفاف‌تر و سریع‌تر تصمیم بگیرد.

استاندار خراسان‌رضوی در مورد حریم مشهد شفاف‌تر و سریع‌تر تصمیم بگیرد

جواد کریمی‌قدوسی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ریاست جمهوری در سفر استانی به خراسان‌رضوی اختیاراتش را در مورد حریم مشهد به استاندار خراسان‌رضوی داد و تصمیم‌گیری را به عهده ایشان گذاشت که در این راستا استاندار باید شفاف‌تر و سریع‌تر تصمیم بگیرد.

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: اختلافاتی در بحث حریم مشهد است که در این زمینه نمایندگان مشهد مکاتباتی با وزیر کشور داشته‌اند و در جلسات مشترک مشهد و شهرداری نیز این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به جلسات مشترک با استاندار گفت: استاندار خراسان‌رضوی نیز قول مساعد نسبت به حفظ حریم مشهد به‌ ویژه در شمال و سمت نمایشگاه بین‌المللی که منطقه مورد اختلاف شدید است و نباید از مشهد جدا شود به نمایندگان داد.

وی تأکید کرد: پیگیری‌های نمایندگان مشهد تا رسیدن به نتیجه مطلوب که حفظ حریم مشهد است ادامه دارد، اما در این مورد مسئولان استان نیز باید اقدامات مؤثری انجام دهند تا پیگیری‌های نمایندگان اثربخش باشد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول