اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

گدایی خانه خدا رمز موفقیت یک مبلغ خوب است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: یک مبلغ خوب کسی است که برای موفقیت در کارهایش در خانه خدا گدایی کند و از خداوند تبارک و تعالی مسئلت بخواهد.

گدایی خانه خدا رمز موفقیت یک مبلغ خوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی نکونام بعدازظهر امروز در گردهمایی سراسری مبلغان استان چهارمحال و بختیاری در آستانه ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: جامعه روحانیت به لباسی که در آن قرین شده افتخار می‌کند و می‌داند که مبلغ پیام الهی و تداوم‌دهنده راه پیامبران الهی است.           

وی افزود: توفیق بزرگی به روحانیون داده شده که مبلغ دین خدا باشند و بر همین اساس بر جامعه روحانیت لازم است که جایگاه تبلیغ را بدرستی درک کند.

نکونام گدایی در خانه خدا را رمز موفقیت یک مبلغ خوب عنوان کرد و گفت: یک مبلغ خوب کسی است که برای موفقیت در کارهایش در خانه خدا گدایی کند و از خداوند تبارک و تعالی مسئلت بخواهد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رمز موفقیت مبلغان استعانت از خداوند است، خاطرنشان کرد: تمام کسانی که در طول تاریخ با خون، قلم و یا با علم خود توانسته‌اند دین خدا را یاوری کنند از این امر استثنا نبوده‌اند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مبلغان باید ناصر دین خدا باشند تاکید کرد: مبلغان باید ارزش واقعی کار خود را درک کنند و ارزش این جایگاه را با هیچ چیز دیگر عوض نکنند.

وی نظام مقدس جمهور اسلامی را فرصت مناسبی برای جامعه روحانیت دانست و گفت: نظام اسلامی به برکت خون شهدا و امام عرصه خوبی برای جامعه روحانیون ایجاد کرده که راحت‌تر و با فراغ بال بیشتری به فعالیت خود در راستای تبلیغ دین خدا به فعالیت بپردازند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول