اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد:

فعالیت مبلغین باید عمق و جذابیت بیشتری داشته باشد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: فعالیت تبلیغی مبلغین باید عمق، گسترش و جذابیت بیشتری داشته باشد.

فعالیت مبلغین باید عمق و جذابیت بیشتری داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد عبدالکریم جمالی شامگاه چهارشنبه در نشست با مدیران و مسئولان اجرایی سعدآباد اظهار داشت: توسعه و ترویج مفاهیم و احکام دینی از مسائل مهمی است که تمام مدیران دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی باید به آن توجه داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد خاطر نشان کرد: تبلیغات اسلامی با تمام توان در راستای انجام فعالیت‌های ترویجی، تحقیقی و پژوهشی تلاش خواهد کرد و از این طریق شرایط مناسب را برای توسعه و ترویج مفاهیم دینی و احکام مبین دین اسلامی در جامعه مهیا می‌کند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: ایران اسلامی در سال‌های اخیر در زمینه‌های علمی، فناوری و ... پیشرفت‌های چشمگیر و قابل توجهی داشته و باید در راستای توسعه معنویت و اسلام در جامعه تلاش کنیم تا توسعه علمی و معنوی جامعه ما با یکدیگر متناسب باشد.

جمالی با تاکید بر اهمیت نقش علما و روحانیون در جامعه انسانی و اسلامی اذعان کرد: علما و روحانیون وارثان انبیا هستند و روحانیون جانشین پیامبر و ائمه (ع) در دوران غیبت امام عصر (عج) هستند و باید با بهره‌گیری از تمام توان برای گسترش احکام و مفاهیم ناب اسلامی که سبب سعادت‌ و سربلندی انسان‌ها در جامعه است، تلاش کنند.

وی ادامه داد: حضرت امام صادق (ع) در حدیثی می‌فرمایند "با رفتارتان مردم را به سوی خدا بخوانید" و در واقع روحانیت باید عامل به احادیث و سیره نبوی باشد تا تاثیرگذاری لازم را در جامعه داشته باشد و با رفتار و کردارشان مردم را جذب به احکام و دستورات الهی و اسلامی کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد با بیان اینکه فعالیت تبلیغی مبلغین باید عمق، گسترش و جذابیت بیشتری داشته باشد افزود: باید در اجرایی شدن بخشنامه‌ها و برنامه‌ها به ویژه برگزاری گفتمان دینی نهایت دقت و توجه صورت گیرد.

وی با اشاره به لزوم گسترش فعالیت‌های قرآنی در آستانه ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در فضیلت و شرافت ماه مبارک رمضان همین بس که در میان‏ ماه‌هاى قمرى تنها ماهى است که خداى تبارک و تعالى نام آن را در کتاب شریف ‏خود ذکر کرده و آن را ظرف زمانى نزول قرآن معرفى کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد در ادامه از همه حاضرین خواست که امکانات مسجد بررسی و کمبودها را سریعا اعلام کنند تا امسال با همت و همدلی بیشتر سعی شود مراسم رمضان با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول