اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس درمان داخل کشور هلال ‌احمر:

33 پروژه درمانی در سطح کشور در حال احداث است

خبرگزاری فارس: رئیس درمان داخل کشور جمعیت هلال‌احمر از در دست ساخت بودن 33 پروژه درمانی در سطح کشور خبر داد.

33 پروژه درمانی در سطح کشور در حال احداث است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پیمان پیشگاهی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از اعضای تلاش‌گر تیم‌های درمان اضطراری جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: ساخت دو بیمارستان بزرگ ویژه حوادث نیز در سطح کشور در حال مطالعه است که عملیات اجرایی آن از سال آینده آغاز می‌شود.

وی افزود: از سال 89 جمعیت هلال‌احمر مطابق با اساسنامه مصوب مجلس شورای اسلامی وارد بحث جدی درمان در داخل کشور شد.

رئیس درمان داخل کشور جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: در این راستا ورود جمعیت به بحث‌های درمان داخل کشور نه تنها می‌تواند کمک بسیار بزرگی به مردم در شرایط عادی باشد بلکه می‌تواند ظرفیت خوبی برای پشتیبانی مراکز خدمات‌رسانی در زمان حوادث باشد.

پیشگاهی ادامه داد: در این راستا تیم‌های پزشکی می‌توانند در این مراکز آموزش‌های لازم را فرا گرفته و آماده خدمت‌رسانی باشند.

*اتمام ساخت 30 مرکز درمانی در کشور

رئیس درمان داخل کشور جمعیت هلال‌احمر از احداث 30 مرکز درمانی در سطح کشور از سال گذشته تاکنون خبر داد و گفت: امید است، بتوانیم در فازهای بعدی وارد عملیات اجرایی ساخت مراکز درمانی بزرگ‌تر و در حد مراکز تخصصی و فوق تخصصی شویم.

پیشگاهی ادامه داد: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا مراکزی برای ارائه خدمات در بحث حوادث در اختیار مردم قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی نیز فعالیت‌های خوبی در بخش درمان آغاز شده است، تصریح کرد: مقدمات احداث یک بیمارستان بزرگ در این استان مطرح است.

رئیس درمان داخل کشور جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه در حال حاضر 12 استان کشور مجهز به بیمارستان‌های بادی سریع‌الاحداث هستند، ادامه داد: تا پایان سال این بیمارستان‌ها به 30 بیمارستان افزایش می‌یابد.

پیشگاهی افزود: در حال حاضر چهار استان نیز به بیمارستان‌های بزرگ سیار مجهز هستند که تا دو سال آینده این تعداد به 10 بیمارستان ارتقا می‌یابد.

رئیس درمان داخل کشور جمعیت هلال احمر با بیان اینکه خراسان جنوبی از حیث وجود خیران فعال‌ترین استان کشور است، گفت: باید سرمایه‌گذاری در این منطقه بیش از گذشته انجام شود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول