اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی نیشابور خبر داد

اختصاص بیش از 2 میلیارد ریال برای احداث کتابخانه مرکزی در نیشابور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیشابور گفت: در آخرین جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان اعتباری معادل 2 میلیارد و 750 میلیون ریال در سال 91 برای احداث کتابخانه مرکزی نیشابور در بوستان ارغوان اختصاص یافت.

اختصاص بیش از 2 میلیارد ریال برای احداث کتابخانه مرکزی در نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، به نقل از روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیشابور، محمد زمانی، اظهار داشت: در آخرین جلسه شورای برنامه‌ریزی نیشابور اعتباری معادل 2 میلیارد و 750 میلیون ریال از بودجه شهرستان در سال 91 برای احداث کتابخانه مرکزی نیشابور در بوستان ارغوان اختصاص یافت.

وی، گفت: تعداد مراجعان به 10 باب کتابخانه عمومی نیشابور در سه ماهه بهار سال 91 از مرز 231 هزار نفر گذشت.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیشابور با بیان اینکه در این مدت کتابخانه‌های این شهرستان تعداد 231 هزار و 631 نفر مراجعه کننده داشته‌اند، یادآور شد: حدود 11 هزار و 670 نفر عضو فعال در این مراکز فرهنگی جذب شده‌اند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نیشابور خاطرنشان کرد: در این شهرستان 152 هزار و 716 نسخه کتاب با 129 هزار و 668 عنوان در کتابخانه‌ها موجود است که در این مدت 6 هزار و 607 نسخه کتاب و هزار و 235 نشریه جدید به مجموع کتاب‌ها و نشریات افزوده شده است.

زمانی اضافه کرد: در این مدت 2 هزار و 500 نفر عضو جدید به کتابخانه‌ها افزوده و تاکنون 53 هزار و 873 جلد کتاب از این مراکز به امانت گرفته شده است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول