اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس:

وزارت امور خارجه به یاری مسلمانان میانمار بشتابد

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: کمک به مسلمانان مظلوم میانمار در دستور کار وزارت امور خارجه قرار گیرد.

وزارت امور خارجه به یاری مسلمانان میانمار بشتابد

محمدحسن آصفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به کشتار مسلمانان مظلوم و بی‌گناه میانمار اظهار داشت: متاسفانه در چند روز گذشته میانمار شاهد افزایش حملات بودائی‌ها بوده که در سایه سکوت رسانه‌های غربی به کشتار مسلمانان این کشور پرداخته و در این کشتار به زنان و کودکان مظلوم نیز رحم نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: این اتفاق فاجعه تلخ صرب‌ها در نسل‌کشی مسلمانان را در اذهان زنده کرده است.

دبیر کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه کشتار مردم میانمار نشانگر هراس استکبار جهانی از وحدت مسلمانان است افزود: بیش از صدها هزار مسلمان در میانمار زندگی می‌کنند که اخیرا با حمایت دولت میانمار خون یکی پس از دیگری توسط گروه‌های بودایی به زمین ریخته می‌شود و این فاجعه اسفناک  دل هر مسلمانی را به درد می‌آورد.

آصفری با بیان اینکه وزارت خارجه کشور باید هر چه سریع‌تر نسبت به این نسل‌کشی عکس‌العمل نشان دهد گفت: وزارت خارجه باید با پیگیری موضوع به یاری مسلمانان مظلوم میانمار شتافته و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دهد.

وی ادامه داد: استراتژی انقلاب اسلامی ایران، استراتژی امام راحل است، ما شریک غم همه مظلومان جهان هستیم، اگر دولت‌های اسلامی به این کشتار اعتراض نکنند فردا پاسخگوی مسلمانان دنیا نخواهند بود.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز باید مجمع کشورهای اسلامی نسبت به این موضوع اعتراض کرده و راهکارهای لازم را برای جلوگیری از این نسل‌کشی تدوین کنند.

آصفری تاکید کرد: وظیفه جامعه جهانی و سازمان‌های آزادی‌بخش محکوم کردن کشتار مسلمانان و جلوگیری از ادامه این نسل‌کشی‌ها است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول