اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل تصویب اختصاص نماینده به طبس و بشرویه؛

کمیسیون شوراها و امنیت ملی مجلس تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: با ارسال نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس، از کمیسیون‌های شوراها و امور داخلی، و امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به دلیل تصویب اختصاص نماینده به طبس و بشرویه تقدیر شد.

کمیسیون شوراها و امنیت ملی مجلس تقدیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، امامان جمعه طبس، بشرویه و دیهوک و فرماندار شهرستان طبس با امضاء و ارسال نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، از عملکرد کمیسیون شوراها و امور داخلی و همچنین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به دلیل تصویب اختصاص نماینده به شهرستان‌های طبس و بشرویه تقدیر کردند.
در این نامه از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست شده تا مقدمات تصویب نهایی استقلال حوزه نمایندگی طبس و بشرویه در صحن علنی مجلس فراهم شود.
علاوه بر این در بخش دیگری از این نامه، تلاش‌ها و مصوبات وزارت کشور و هیئت دولت در راستای انتزاع شهرستان طبس از استان یزد و همچنین اختصاص فرمانداری ویژه به شهرستان طبس نیز مورد قدردانی قرار گرفته است.
در بخشی از این نامه آمده است: « بر خود لازم می‌دانیم از تلاش‌ها، پیگیری‌ها، کارشناسی‌ها و مصوبات وزارت کشور و هیئت دولت درباره انتزاع شهرستان طبس از یزد و اختصاص فرمانداری ویژه به این شهرستان و همچنین از کمیسیون‌های امور شوراها و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در راستای استقلال حوزه نمایندگی شهرستان‌های طبس و بشرویه، تقدیر و تشکر کرده، انتظار می‌رود، مقدمات تصویب نهایی لایحه دولت را در صحن علنی مجلس فراهم کنید. ان‌شاء‌الله »
گفتنی است؛ تاکنون موضوع انتزاع شهرستان طبس از استان یزد و الحاق این شهرستان به استان خراسان جنوبی و همچنین ارتقای فرمانداری شهرستان طبس به فرمانداری ویژه از سوی هیچ‌یک از نهادهای مرتبط ابلاغ یا اعلام نشده است.
انتهای پیام،/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول