اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه شاهین‌دژ:

مجامع بین‌المللی مقابل کشتار مسلمانان قاهره سکوت نکنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: سزاوار نیست مجامع بین‌المللی مقابل کشتار مسلمانان قاهره مصر سکوت کنند.

مجامع بین‌المللی مقابل کشتار مسلمانان قاهره سکوت نکنند

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین نقی باقری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شاهین‌دژ اظهار داشت: امروز جهانیان قتل عام مسلمان بی‌گناه در قاهره مصر را شاهد هستند ولی متاسفانه مدعیان حقوق بشر در برابر این فاجعه انسانی سکوت اختیار کرده‌اند.

وی تصریح کرد: هر جایی مسلمانان و شیعیان زندگی می‌کنند و هر نقطه‌ای از جهان پهناور ندای « لا اله الا الله » به گوش می‌رسد چنانچه جنایتی علیه مردم بی‌گناه توسط متجاوزان صورت بگیرد سازمان ملل متحد و سایر نهادهای بین‌المللی سکوت اختیار می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: در صورت وقوع یک فاجعه در جوامع اسلامی حکومت‌ها واکنشی از خود نشان نمی‌دهند اما وقتی در گوشه‌ای از دنیا علیه رژیم غاصب صهیونیستی سخنی رانده شود بلافاصله حامیان دروغگوی بشریت گرد هم جمع شده و ضمن صدور یک قطعنامه در محکومیت این حرکت‌‌ها، نسبت به تحریم و ده‌ها روش دیگر برای مرعوب کردن ملت‌ها روی می‌آورند.

باقری با بیان اینکه ملل مسلمان دنیا شناخت حقیقی از کشورهای متخاصم و سیاست‌های کلی سران آنها به دست آورده‌اند ادامه داد: ملت‌ها با وجود به کار بسته شدن انواع ترفند به هیچ عنوان فریفته این کشورهای ددمنش نخواهند شد و باور داریم دیری نخواهد پایید فجر پیروزی در سراسر جهان نه‌تنها کشورهای اسلامی فرا رسد.

امام جمعه شاهین‌دژ به ورود سرزده اوباما به خاک افغانستان اشاره کرد و اظهار داشت: در ارتباط با علت انجام این سفر اظهارات مختلفی از سوی کارشناسان مطرح شده است ولی قطع یقین رئیس‌جمهور آمریکا در آستانه برگزاری انتخابات برای تغییر دیدگاه ملت این کشور و فرماندهان نظامی به افغانستان سفر کرده است ولی تردیدی وجود ندارد موقعیت کنونی وی نه‌تنها در کشور متبوع خود بلکه در دنیا متزلزل است.

انتهای پیام/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول