اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس انتقاد کرد:

حضور کم‌رنگ سینماگران در جشنواره امام رضا(ع)

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) حضور سینماگران خالی است.

حضور کم‌رنگ سینماگران در جشنواره امام رضا(ع)
جواد آرین‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار داشت: با وجود اینکه 9 دوره از جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) گذشته، حتی یک فیلم فاخر بلند و سینمایی مورد قبول داوران جشنواره ارائه نشده است.
وی افزود: معاونت سینمایی ارشاد در ارستای ارائه فیلم در دوره دهم جشنواره تلاش فراوانی به همگان نشان دهد.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی همچنین به سطح کیفی و کمی جشنواره نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: خوشبختانه روند حرکت جشنواره تکاملی بوده و در بخش کمی نیز رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته است.
آرین‌منش با بیان این مطلب افزود: گستره جغرافیایی این جشنواره به خارج از ایران راه پیداکرده و این موضوع نشان‌دهنده آشناشدن مردم در سراسر دنیا با فرهنگ رضوی است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع) فرصتی بسیار ارزشمند برای انتقال پیام فرهنگ رضوی از پایتخت معنوی جهان اسلام به تمام نقاط کشور و دنیاست.
وی خاطرنشان کرد: با استفاده از ابزار فرهنگی و هنری (سمعی و بصری) در جشنواره‌ها توانسته، از ظرفیت هنرمندان در راستای پیام اسلامی و معنویت در سطح دنیا تلاش کرد.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: به تدریج با تلاش بیشتر باید عمق و غنائ جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) بیشتر از گذشته افزوده شود.
آرین‌منش تصریح کرد: جایگاه والا و شایسته جشنواره فرهنگی امام رضا(ع) به سطح مطلوب خود نرسیده و در این راستا باید تلاش شود.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین به حضور و شناخت این استعدادها در خارج و داخل ایران پرداخت و افزود: در این جشنواره باحضور شخصیت‌ها گران‌مایه عرصه رشد و شکوهمندی در راستای شناخت سیره رضوی با رشد قابل توجهی همراه بود.
وی گفت: برای به دست آوردن رضایت الهی و خشنودی ائمه اطهار در راستای شناختن سیره آنها به جهانیان تلاش کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول