اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ارشاد:

103 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره بین المللی امام رضا (ع) رسید

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ارسال 103هزار اثر به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) خبر داد.

103 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره بین المللی امام رضا (ع) رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید محمد حسینی در مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) که در سالن همایش‌های صدا و سیمای مشهد برگزار شد اظهار داشت: نهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در رشته‌های گوناگون در استان‌های سراسر کشور برگزار شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط با تعداد آثار رسیده به جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: در نهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) که در استان‌های کشور و همزمان با دهه کرامت برگزار شد تعداد 103 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید.
وی با اشاره به تلاش هنرمندان در عرصه‌های گوناگون هنری به منظور شرکت در جشنواره گفت: در جشنواره نهم امام رضا (ع) اهالی هنر در رشته‌های گوناگون نظیر نقاشی ، عکاسی و خوشنویسی آثار فاخری را به دبیرخانه جشنواره امام ‌رضا (ع) ارسال کردند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نقطه جاودانه جشنواره امام رضا (ع) در دوره نهم را مباحت پژوهشی جشنواره امام رضا(ع) عنوان کرد و افزود: در این عرصه نیز حضور گسترده‌ای در نهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) شاهد
بوده‌ایم.
حسینی با اشاره به حضور شاعران و عرصه شعر در جشنواره نهم امام رضا (ع) گفت: در این حوزه هنرمندان آثار خود را نیز به زبان‌های دیگر از جمله عربی، ترکی ارائه کردند که در این راستا کتاب سال رضوی تهیه شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نقش برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها در عرصه فرهنگ کشور گفت: اگر چه این حرکت دارای ارزش بسیاری است اما در عمق و معرفت‌شناسی امام رضا (ع) هنوز نکته‌های باقی‌مانده است.
وی توسعه کمی و کیفی جشنواره امام رضا (ع) مهم ازریابی کرد و اظهار داشت: در جلساتی متعددی که با استان‌های کشور و استانداران داشته‌ایم بر معرفت‌شناسی و شناخت امام رضا در راستای برگزاری جشنواره امام رضا (ع) تاکید شد.
حسینی با اشاره به تاکید ریاست جمهوری در حوزه توجه به معرفت‌شناسی امام در راستای برگزاری جشنواره
بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: امام رضا (ع) تنها امامی است مکه بارگاه منور ایشان در کشور ایران قرار دارد که این امر بستر خوبی برای معرفت‌شناسی این امام همام فراهم کرده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: در راستای برگزاری جشنواره امام رضا (ع) و با توجه به اهمیت شناخت این امام رئوف، از صاحبان آثار خواسته شد که در ارائه آثار خود فکر و تامل داشته باشند.
وی در بیان فلسفه برگزاری جشنواره امام رضا (ع) گفت: فلسفه مهم جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) ابزار عشق ،هنر و مودت و ارادت به امام رضا (ع) در قالب هنر و تولید آثار هنری است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به گستره برگزاری جشنواره امام رضا (ع) در کشور گفت: امروز جشنواره امام رضا (ع) از شلمچه دروازه‌های ورودی امام رضا (ع) به ایران تا مشهد برگزار شده است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول