اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در جشنواره دهم صورت می‌گیرد؛

ارائه یک سوم سرفصل‌های جدید در جشنواره امام رضا(ع)

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در راستای برگزاری دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در حدود یک سوم برنامه‌ها و سرفصل‌های جدید ارائه می‌شود.‌

ارائه یک سوم سرفصل‌های جدید در جشنواره امام رضا(ع)
سیدجواد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: باتوجه به اهمیت برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)موضوعات مورد نیاز در جامعه مورد بررسی قرار گرفت که بر این اساس و در برگزاری جشنواره دهم  در حدود یک سوم برنامه‌ها و سرفصل‌های جدید ارائه می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی جامع شدن برنامه‌های ارائه شده در جشنواره بین‌المللی اما رضا(ع) را امری مهم و ضروری دانست.
جعفری ادامه داد: قطعا و پس از نه دوره برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)باید در راستای ارائه سرفصل‌ها به گونه‌ای عمل کرد که بتوان نیازها جامعه را با برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها پاسخگویی کرد.

*حضور هنر هفتم در جشنواره امام رضا پر رنگ‌تر می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در ارتباط با کم‌رنگ بودن هنر هفتم به عنوان یکی از ابزارهای هنری برجسته در انتقال مفاهیم ارزش‌ها گفت: آنچه که مسلم است سینما و هنر هفتم به عنوان یکی از ابزارهای برجسته در انتقال مفاهیم و ارزش‌های فرهنگی جامعه است.
وی به نگاه جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در ارتباط با هنر هفتم اشاره کرد و گفت: بر این اساس جشنواره فیلم رضوی نیز به عنوان یکی از سر فصل‌های اساسی در برگزاری این جشنواره در نظر گرفته  شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: در حال حاضر جشنواره فیلم رضوی با همکاری معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به صورت دو سالانه در تهران برگزار می‌شود.
جعفری ادامه داد: همچنین در عرصه هنرهای تصویری در جشنواره بین‌المللی علاوه بر این در حوزه نماهنگ، انمیشن، پویا نمایی نیز جشنواره‌هایی در قالب جشنواره بین‌المللی (ع) برگزار می‌شود.
 وی در ارتباط با اینکه امکان برگزاری جشنواره دو سالانه فیلم رضوی به جشنواره سالانه گفت: با توجه به جایگاه هنر هفتم و سینما این امر با توجه به نیاز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

*جشنواره دهم امام رضا(ع) از شکرانه جشنواره نهم کلید خورد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: کار دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با برگزاری جشنواره دهم کلید خورد و در حال حاضر کمیته برنامه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با حضور تمام نمایندگان استان‌های سراسر کشور برگزار شده است.
‌وی تاکیدکرد: در راستای برگزاری کمیته برنامه‌ریزی دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، برگزاری جشنواره‌ها در استان‌های گوناگون مورد بررسی قرار می‌گیرد که در نهایت به منظور تصویب جشنواره‌های استان به رای اعضای کمیته گذاشته می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پس از تصویب در شورای سیاست‌گذاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) مصوبات کمیته برنامه‌ریزی جشنواره مطرح می‌شود که به تصویب این شورای این مصوبات به منظور اجرایی‌شدن به استان‌ها ابلاغ می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول