اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل ارشاد خراسان رضوی:

در اجرای دهمین جشنواره امام رضا(ع) عقب هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در اجرای دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) عقب هستیم.

در اجرای دهمین جشنواره امام رضا(ع) عقب هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدجواد جعفری ظهر امروز در گردهمایی کمیته برنامه‌ریزی جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) که در سالن ولایت هتل الغدیر مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در آئین اختتامیه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) که در 17مهر ماه سال جاری برگزار شد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنرانی خود گفت باید از فردای اختتامیه اقدامات در راستای برگزاری جشنواره دهم شروع شود.
مدیرکل ارشاد خراسان رضوی ادامه داد: اکنون که 21روز از آبان ماه نیز گذشته است کمیته برنامه‌ریزی جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) تشکیل شد که این با توجه به سخن وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به نوعی نشان از عقب‌بودن در اجرای برنامه جشنواره دهم دارد. البته می‌توان از این سخن وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی نیز این برداشت را داشت که هر چه در اجرای بهتر جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) کار کنیم باز هم جایی کار وجود دارد.
مدیرکل ارشاد خراسان رضوی اظهارداشت: در اختتامیه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، رئیس‌جمهور به برگزاری9 دوره جشنواره امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت با وجود نه دوره برگزاری جشنواره هنوز در آغاز راه قرار داریم.
وی در ادامه خطاب به مسئولان برگزاری دهمین جشنواره گفت: این سخن رئیس‌جمهوری نشان از عظمت و وسعت کار در حوزه سیره رضوی به منظور برگزاری این جشنواره دارد.
مدیرکل ارشاد خراسان رضوی تاکید کرد: قطعا در اجرای بهتر جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) نمی‌توان به صرف انجام یک کار معمولی گفت که به قله‌های رفیع سیره ائمه دست یافته ایم.
وی خاطر نشان کرد: البته این به معنای دست نیافتنی بودن این جایگاه رفیع فرهنگی نیست بلکه باید در این راه تلاش مضاعف داشت تا بتوان حتی یک کلمه از سیره رضوی را در میان مردم به عنوان یک فرهنگ نهادینه کرد.
جعفری به مسئولان برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)  در ارتباط با وظیفه و رسالت شان در مقابل مردم گفت: اگر بتوانیم در راستای برگزاری این گونه جشنواره‌ها حتی یک کلمه فرهنگی را به مردم و جامعه آموزش دهیم می‌توان گفت که رسالت خود را در قبال این امر انجام داده ایم.
مدیر کل ارشاد خراسان رضوی افزود: در برگزاری جشنواره بین‌‍المللی امام رضا(ع) باید مسئولان برگزارکننده به یک دیگر در برگزاری این جشنواره کمک کنند و آن استان‌هایی که نمی‌توانند جشنواره به شکل مطلوب برگزار کنند واگذار کنند تا سایر استان‌هایی که شایستگی دارند آن را برگزار کنند.جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) عرصه رقابت برای مسئولان نیست بلکه عرصه برای خدمت گذاری مسئولان در مقابل مردم است.
جعفری خاطر نشان کرد: با توجه ظرفیت‌های بالای جشنواره بین امام رضا(ع) تمام استان‌ها می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند و در بخش‌های گوناگون جشنواره حضوری موثر داشته باشند.
مدیرکل ارشاد خراسان رضوی افزود: با نهادینه‌کردن سیره رضوی در جامعه می‌توان جامعه‌ ای ارزشی بسازیم که بر این اساس سعادت زندگی مردم نیز تامین می‌شود و در غیر این در اجرای جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) کوتاهی کرده ایم.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول