اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

جشنواره امام رضا باید معنویت را در جامعه ماندگار کند‌

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: جشنواره امام رضا(ع) باید معنویت و اخلاص را در جامعه ماندگار کند.

جشنواره امام رضا باید معنویت را در جامعه ماندگار کند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی ‌امروز در مراسم شکرانه نهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا که در محل تالار نور برگزار شد، اظهار کرد: در دوره نهم جشنواره امام رضا (ع) بیش از 103 هزار نفر از سراسر دنیا فعالیت کردند که در نوع خود بی‌نظیر است.
استاندار خراسان رضوی افزود: با توجه به اینکه این جشنواره یک مراسم بین‌المللی است امروزه شاهد مردمی شدن آن هستیم به طوری که از اقشار مختلف جهان و ایران در آن فعالیت می‌کنند.
وی از نهادها و ادارات حامی جشنواره امام رضا تقدیر کرد و گفت: باید از این فرصت ارزشمند استفاده کنیم و از دستاوردهای این جشنواره عظیم نهایت بهره را ببریم و بدانید تا روزی که هستم در مشهد روز میلاد امام رضا تعطیل است و در آینده نزدیک شاهد تعطیل رسمی آن در کشور خواهیم بود.
صلاحی بیان کرد: امروز این جشنواره نشان می‌دهد که هر فردی که هنر و استعدادی در وجودش نهفته است آثارش را در این جشنواره رو کند چرا که می‌توان یک اقدام فرهنگی همه‌جانبه با این آثار انجام داد.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به گفته رئیس ‌جمهور در رابطه با اینکه این جشنواره هنوز در ابتدای راه است، ادامه داد: با این دیدگاه موج این جشنواره دارد به سمت و سویی می‌رود که کشور را در بر بگیرد و باید روز به روز به کمیت و کیفیت آن ارتقا بخشید.
وی خاطر‌نشان کرد: این جشنواره قابلیت این را داراست که خیلی از ناهنجارهایی کشور را برطرف کند و با این تفسیر باید با استفاده از این جشنواره معنویت را در جامعه ماندگار و حاکم کنیم چرا که چیزی که مهم است این است که این معنویت را برای همگان با استفاده از این جشنواره معنا کنیم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول