اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل:

دو میلیارد تومان حواله قیر به شهرداری‌ها تحویل داده شده است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: با هدف کمک به شهرداری‌ها در بهبود وضعیت آسفالت دو میلیارد و 800 میلیون تومان حواله خرید قیر به شهرداری‌های استان اردبیل اختصاص یافته است.

دو میلیارد تومان حواله قیر به شهرداری‌ها تحویل داده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو عصر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: یکی از حوزه‌های توسعه استان اردبیل توجه به بخش گردشگری و ترمیم بناهای تاریخی در حوزه میراث فرهنگی است به طوری که تاکنون در این استان یک‌هزار اثر تاریخی به ثبت رسیده و با ثبت جهانی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی نیز هر ساله بر تعداد گردشگران و مسافران داخلی و خارجی افزوده شده است.

وی با اعلام این‌که در شهر حسینی و دارالارشاد اردبیل باید پذیرایی و استقبال خوبی از مسافران و گردشگران به عمل آید، تصریح کرد: ما که ادعای دارالارشادی و میزبانی شایسته داریم باید در حوزه عفاف و حجاب و خدمات‌رسانی به مردم به شکل شایسته و آبرومند اقدام کنیم وگر نه فروش اثر به صورت تقلبی آن هم در کنار جاده نه تنها جایگاه این استان را زیر سئوال می‌برد بلکه برند اثر سبلان را نیز دچار خدشه و بدنامی می‌کند.

بیگدلو خاطرنشان کرد: ما توسعه گردشگری را با هدف افزایش درآمدزایی در کنار حفظ اصول و حجاب و عفاف را ارزشمند و قابل تقدیر می‌دانیم و معتقدیم سرسلسله تمام فعالیت‌های ما حفظ حرمت‌ها و حریم در جامعه اسلامی است.

این مسئول ورود میلیونی گردشگر به شهر سرعین و نقص در حوزه اسکان و پذیرایی را یادآور شد و اضافه کرد: ورود 500 هزار مسافر به یک شهر پنج هزار نفر جمعیتی نیاز به برنامه‌ریزی و اقدام همه‌جانبه دارد که در کنار تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز توسط بخش دولتی و خصوصی در سال‌های گذشته هم اکنون 15 هتل در سرعین در حال احداث است و در کنار آن 38 مجتمع خدمات رفاهی، گردشگری و تفریحی نیز توسط بخش خصوصی احداث می‌شود.

 

کاهش 31 درصدی تصادفات در محورهای مواصلاتی اردبیل

به گزارش فارس، معاون عمرانی استاندار اردبیل افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها را بسیار ضروری برشمرد و بیان کرد: ما باید براساس ماده 63 قانون توسعه سالانه 10 درصد تصادفات را کاهش دهیم که در سه ماهه اول امسال بیش از تعهدمان که در حدود 24 درصد بوده، کاهش تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری را به میزان 32 درصد شاهد بودیم.

بیگدلو عمده تخلفات رانندگی را نبود رعایت حق تقدم و سبقت غیرمجاز توصیف کرد و ادامه داد: با ارتقای فرهنگ راهنمایی و رانندگی و همچنین رفع نقاط حادثه‌خیز در جاهای مختلف استان اردبیل یک حرکت خوبی را در ایمنی جاده‌ها شاهد هستیم به طوری که پروژه تقاطع سه راهی هیر، نمین در حال احداث است و در بسیاری از شهرهای استان اردبیل نیز ساخت پارکینگ در اولویت قرار گرفته است.

وی لکه‌گیری و بهبود وضعیت آسفالت مناطق مختلف شهری را یادآور شد و گفت: در این زمینه علاوه بر حمایت‌های دولتی شهرداران مناطق مختلف استان نیز برنامه‌ریزی خوبی را انجام دادند به طوری که تلاش می‌کنیم با تأمین قیر مورد نیاز آنها در فصل کاری این روند را همچنان با جدیت مورد توجه و پیگیری قرار دهیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول