اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فناوری پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه:

کرمانشاه در برخورداری از معادن قیر طبیعی کم‌نظیر است

خبرگزاری فارس: معاون فناوری پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه گفت: کرمانشاه یکی از استان‌های کم‌نظیر در برخورداری از معادن قیر طبیعی است.

کرمانشاه در برخورداری از معادن قیر طبیعی کم‌نظیر است
رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه‌ با بیان اینکه عمده‌ترین معادن قیر طبیعی در شهرستان گیلانغرب وجود دارد، تصریح کرد: امروزه قیر طبیعی یکی از موادی است که از آن در محصولات زیادی در حوزه‌های مختلف صنعتی و شیمیایی استفاده می‌شود. 
معاون فناوری پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه از موفقیت علی دارایی در زمینه خاکسترزدایی از قیر طبیعی خبر داد و افزود: دارایی حدود سه سال پیش در خصوص طرح خاکسترزدایی از قیر طبیعی از طرف جهاد دانشگاهی کرمانشاه مورد حمایت واقع شد و سپس درباره نمونه‌سازی طرح وی اقداماتی صورت گرفت. 
معاون فناوری پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اشاره به اینکه نمونه عملیاتی این طرح آماده است، افزود: دارایی پس از شرکت در جشنواره منطقه‌ای زاگرس در مهر 89، موفق به مشارکت با یک سرمایه‌گذار استان در بخش صنعتی برای انجام کاری مشترک شد که در دست عملیات اجرایی و تولیدی انبوه است.
وی با اشاره به اینکه این موفقیت از ثمرات جشنواره منطقه‌ای زاگرس و راه‌اندازی کانون قیر طبیعی است، ادامه داد: امروزه بالغ بر 100 محصول با استفاده از قیر طبیعی ساخته شده و بسیاری از آنان با قیمتی گزاف به کشور وارد می‌شود.
معاون فناوری پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه اضافه کرد: این در حالی است که قیر طبیعی به صورت خام به کشورهای دیگر صادر می‌شود.
وی گفت: استان کرمانشاه یکی از استان‌های کم‌نظیر در برخورداری از معادن قیر طبیعی است.
انتهای پیام/ش20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول