اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی آمل:

درصد بالایی از وظایف بهزیستی به بخش خصوصی واگذار شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل گفت: درصد بالایی از وظایف عمومی و تخصصی بهزیستی به بخش خصوصی واگذار شده است.

درصد بالایی از وظایف بهزیستی به بخش خصوصی واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، به مناسبت هفته بهزیستی، نمایشگاه دستاوردهای بهزیستی شهرستان آمل گشایش یافت.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل صبح امروز در آیین گشایش این نمایشگاه در محل سابق مدرسه فروغ راعی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در 12 غرفه برای بازدید عموم مهیا شده، تصریح کرد: این نمایشگاه تا ظهر پنج‌شنبه آماده بازدید شهروندان است.

علی‌اکبر نفیسی با اعلام اینکه نمایشگاه دستاوردهای بهزیستی گوشه‌ای از فعالیت‌ها حوزه بهزیستی را در معرض عموم قرار داده، بیان داشت: بهزیستی در حوزه واگذاری تصدی به بخش غیردولتی جزء سازمان‌های پیشتاز بوده است.

وی با بیان اینکه درصد بالایی از وظایف عمومی و تخصصی بهزیستی به بخش خصوصی واگذار شده، یادآور شد: هم اکنون 141 مرکز و موسسه غیردولتی زیر پوشش بهزیستی در شهرستان آمل فعالیت می‌کنند.

نفیسی با اعلام اینکه بهزیستی بر مجموع فعالیت این گروه‌ها نظارت دارد، یادآور شد: این موسسات در چهارچوب ضوابط به گروه‌های هدف ارائه خدمات می‌کنند.

به گفته این مسئول بهزیستی نیز در مقابل این خدمات به این موسسات یارانه پرداخت می‌کند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل با اشاره به اینکه 117 مهدکودک تحت نظر بهزیستی در آمل فعالیت دارند، بیان داشت: هفت مرکز روزانه و شبانه‌روزی توانبخشی معلولان در آمل به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی اعلام کرد: چهار مرکز درمان و بازتوانی معتادان، سه مرکز خدمات مشاوره عمومی و روان‌شناختی، یک مرکز ژنتیک پزشکی، یک مرکز شبانه‌روز نگهداری و مراقبت از کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست و 9 موسسه مردم‌نهاد در حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

نفیسی در پایان اذعان داشت: این موسسات در سال گذشته به 7 هزار و 500 نفر خدمات ارائه کرده‌اند.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول