اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

مجاهدت‌های خاموش مددکاران بهزیستی جهادی بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان جیرفت گفت: مجاهدت‌های خاموش و فوق‌العاده سخت مددکاران قابل وصف نبوده و از نظر روحی و عاطفی یک جهاد بی‌نظیر است.

مجاهدت‌های خاموش مددکاران بهزیستی جهادی بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری بعد از ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز بهزیستی در جمع کارکنان و مددکاران اداره بهزیستی این شهرستان اظهار داشت: مجاهدت‌های خاموش و فوق‌العاده سخت مددکاران قابل وصف نیست و نمی‌توان با زبان از آنان قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه کار شما از نظر روحی و عاطفی یک جهاد بی‌نظیر است، افزود: افرادی که شما در راستای رفاه آنها تلاش می‌کنید، انسان‌هایی محتاج به کمک و ابراز عاطفه هستند.

عسکری تصریح کرد: با توجه به اینکه بخشی از سلامتی مددجویان این مرکز از دست رفته، حضور و کار در این مکان را سخت کرده و به همین دلیل خدمت در آن قابل تقدیر و ستایش است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید به مسائل و مشکلات این قشر تلاشگر توجه و رسیدگی بیشتری داشته باشند، ابراز داشت: دیدن این معلولیت‌ها یادآور نعمت سلامتی برای انسان است.

عسکری عنوان کرد: باید همواره شاکر خداوند متعال باشیم، زیرا نعمتی بالاتر از سلامتی وجود ندارد.

امام جمعه جیرفت گفت: باید مردم از وجود مرکز توانبخشی اطلاع پیدا کرده تا با حضور در این مراکز هم قدر نعمت‌های خداوند را بیشتر بدانند و هم به رفع مشکلات این مراکز کمک‌‌ کنند.

عسکری با اشاره به کمبودهای مرکز توانبخشی سبزواران جیرفت بیان داشت: در این مرکز بخشی از نیازهای ضروری مردم برطرف می‌شود به همین دلیل باید برای رفع مشکلات آن تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه شما به محروم‌ترین و نیازمندترین مردم خدمت‌رسانی می‌کنید، اذعان داشت: با عشق به این افراد خدمت کنید، زیرا برای خدمت به انسان هیچ معیار ارزش‌گذاری وجود ندارد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول