اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای استان کرمانشاه:

کلاس‌های آموزش مهارتی تابستانه در استان کرمانشاه کار خود را آغاز کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: کلاس‌های آموزش مهارتی تابستانه در استان کرمانشاه کار خود را آغاز کرد.

کلاس‌های آموزش مهارتی تابستانه در استان کرمانشاه کار خود را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرشید امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوره‌های آموزشی مسئله‌محور مهارتی تابستانه با عنوان طرح ملی مهندسان فردا که برای اولین بار در کشور به همت اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان کرمانشاه مطرح شد، در سطح استان کار خود را آغاز کرد.

امیری تصریح کرد: طرح ملی مهندسان فردا در 13 حرفه مهارتی در 3 مقطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان با بهره‌مندی از شیوه‌های نوین آموزشی مساله‌محور در سطح کشور در حال برگزاری است.

وی تاکید کرد: آموزش‌های مساله‌محور مهارتی با هدف ایجاد خلاقیت و توانمندی در کودکان و نوجوانان و ایجاد رقابت سالم در مسیر کسب مهارت با رویکرد هر ایرانی یک مهارت، ترویج و اشاعه آموزش‌های فنی و مهارتی و شناسایی و تربیت نخبگان مهارتی به‌صورت بهینه در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اجرا شد.

امیری گفت: طرح مهندسان فردا با نهادینه کردن فرهنگ مهارت‌آموزی در میان خانواده‌ها و ارتقای روحیه کار گروهی از سنین کودکی در افزایش اعتماد به نفس، خودباوری و مسئولیت‌پذیری کودکان و نوجوانان تاثیر شگرفی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: آموزش به روش مساله‌محور از قابلیت‌های آموزش‌های مهارتی تابستانه است که در بهبود کارکرد کارآموز و تثبیت یادگیری بسیار موثر است.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول