اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هاکی قزوین خبر داد

آموزش رایگان هاکی در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هاکی استان قزوین از آموزش رایگان این رشته ورزشی در استان قزوین خبر داد.

آموزش رایگان هاکی در قزوین

سید‌امیر سیاه‌پوش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: ثبت‌نام در ورزش هاکی برای علاقه‌مندان در استان قزوین به صورت رایگان است.

وی ادامه داد: اعضای هیئت هاکی استان قزوین به دو صورت آماتور و اعضای اصلی تیم حاکی استان قزوین فعالیت می‌کنند.

ارائه رایگان وسایل اصلی هاکی به علاقه‌مندان در قزوین

سیاه‌پوش بیان کرد: وسایل اصلی هاکی که شامل چوب و ست کامل لباس است از طرف فدراسیون هاکی در اختیار هیئت هاکی استان قزوین قرار گرفته و این هیئت نیز این وسایل را به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

رشد 13 پله‌ای رتبه هیئت هاکی قزوین در کشور

این مسئول اذعان کرد: در 2 سال اخیر هیئت هاکی استان قزوین با همکاری مسئولان و فدراسیون هاکی از رتبه بیست و پنجم به رتبه دوازدهم در بین 30 هیئت هاکی کشور رشد پیدا کرده است.

بالا بودن هزینه تجهیزات هاکی مهم‌ترین دغدغه هیئت هاکی استان قزوین

سیاهپوش عنوان کرد: به خاطر گرانی وسایل رشته ورزشی هاکی، این رشته از محبوبیت زیادی برخوردار نیست، برای مثال ست کامل لباس دروازبانی هاکی در حدود شش میلیون تومان است و این هیئت با همکاری فدراسیون هاکی وسایل و لباس‌های رایگان را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

وی افزود: هیئت هاکی استان قزوین از بین افرادی که به رشته هاکی علاقه‌مند هستند، استعدادیابی به عمل می‌آورد و پس از گذراندن آموزش‌های مدون و لازم به سطح پیشرفته ارتقا پیدا می‌کنند و در تیم‌های منتخب استان قزوین قرار می‌گیرند.

سیاه‌پوش بیان کرد: چشم‌انداز هیئت هاکی چهار ساله است و از مهم‌ترین اقدامات هیئت هاکی در برنامه چهار ساله برگزاری کلاس‌های مربی‌گری و میزبانی هیئت هاکی استان قزوین از رقابت‌های هاکی مدارس کشور است.

رئیس هیئت هاکی استان قزوین در خاتمه گفت: کلاس‌های هاکی برای آقایان روز‌های زوج از ساعت 16 الی 18 و برای خواهران روز‌های فرد و جمعه از ساعت 11 الی 13 در سالن ورزشی الغدیر دایر است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول