اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل باشگاه مس شهربابک خبر داد‌

جذب سهمیه لیگ دسته سوم کشور برای شهربابک‌

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل باشگاه مس شهربابک از جذب سهمیه لیگ دسته سوم کشور برای این شهرستان‌ خبر داد.

جذب سهمیه لیگ دسته سوم کشور برای شهربابک‌

علی پورفتحیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک اظهار داشت: سهمیه تیم مقاومت کرمان در لیگ دسته سوم کشور برای باشگاه مس شهربابک خریداری شد و در فصل جدید تیم مس شهربابک در لیگ دسته سوم کشور بازی می‌کند.

وی افزود: استقلال باشگاه مس شهربابک بستگی به تصمیم سعد‌محمدی مدیر‌عامل شرکت ملی صنایع مس ایران دارد و وی تصمیم می‌گیرد که کدام باشگاه مستقل باشد.

پورفتحیان ابراز داشت: در حال حاضر فقط باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان و مس سرچشمه مستقل هستند و باشگاه‌های مس شهربابک و مس رفسنجان هنوز مستقل نشده‌اند.

وی عنوان کرد: با توجه به قول نماینده ‌مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی مبنی به استقلال باشگاه فرهنگی ورزشی مس شهربابک مراحل اولیه ثبت باشگاه صورت گرفته است و امیدواریم با پیگیری‌های سردار فتاحی و موافقت سعد‌محمدی هرچه سریع‌تر باشگاه مس شهربابک مستقل شود.

پورفتحیان همچنین در مورد جذب بازیکنان تیم گفت: از 2 هفته پیش تست‌گیری از بازیکنان بومی و غیر‌بومی آغاز شده‌ و انتخاب بازیکنان به عهده سرمربی تیم است و سرپرست و باشگاه هیچ نقشی در آن ندارند.

وی اذعان کرد: ما باید تیمی ببندیم که‌ به لیگ دسته دوم کشور سعود کند یا حداقل در لیگ دسته سوم بماند و به همین دلیل هم هیچ دخالتی در امور سرمربی نمی‌کنیم، اما اگر غیر از این باشد ما باید جوابگوی مردم شهربابک باشیم.

پورفتحیان همچنین در مورد هیأت مدیره باشگاه گفت: در حال حاضر گنجعلیخانی رئیس هیئت مدیره باشگاه‌های مس شهربابک و مس رفسنجان است و تا زمانی که باشگاه‌ها مستقل نشوند، نمی‌توانند خود هیئت مدیره داشته باشد.

وی همچنین در مورد فعالیت‌های باشگاه شهرداری شهربابک گفت: با وجود اینکه آنها اوضاع بهتری نسبت به باشگاه مس دارند، اما هنوز در هیچکدام از رشته‌های ورزشی فعالیت نداشته‌اند.

مدیر‌عامل باشگاه مس شهربابک افزود: تمام فعالیت‌های این باشگاه زیر نظر کمیته فنی است که اعضای این کمیته را خود شهربابکی‌ها تشکیل می‌دهند.

وی همچنین با روش ارزیابی کردن آینده ورزش شهربابک خاطرنشان کرد: 2 نوجوان شهربابکی به نام‌های علیرضا میرخالویی و ابوالفضل رئیسی در تیم نوجوانان مس کرمان در لیگ برتر نوجوانان توپ می‌زنند.

پور‌فتحیان همچنین عنوان کرد: زمین ورزشگاه تختی شهربابک برای لیگ جدید آماده است و تیم مس بازی‌های خود را در این زمین برگزار می‌کند.

وی‌ از نشریات و مطبوعات خواست که در همه حال حامی باشگاه باشند و اگر انتقادی هم می‌کنند، انتقادشان کارشناسی شده باشد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول