اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی والیبال منتخب شهرکرد:

شهرکرد به تجربه تیم ملی باخت

خبرگزاری فارس: سرمربی والیبال منتخب شهرکرد گفت: ما فقط به تجربه و هماهنگی تیم ملی والیبال نوجوانان باختیم.

شهرکرد به تجربه تیم ملی باخت

هاشم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به باخت 3 بر صفر دوشنبه شب تیم منتخب والیبال شهرکرد به تیم ملی والیبال نوجوانان اظهار داشت: تیم ملی از هماهنگی خیلی خوبی برخوردار بود.

وی افزود: تیم ملی در بازی مقابل منتخب شهرکرد بازی بسیار خوب و منطقی به نمایش گذاشت.

جعفری بیان داشت: تیم منتخب والیبال شهرکرد تنها دو جلسه در کنار یکدیگر تمرین کردند و نسبت به امکانات و مدت‌ زمانی که در کنار یکدیگر بودیم عملکرد خوبی از خود در مقابل تیم ملی والیبال نوجوانان ایران به نمایش گذاشتیم.

سرمربی منتخب والیبال شهرکرد گفت: این بازی برای ما بسیار خوب بود و ما در این بازی بیشتر نسبت به بازیکنان تیم خود آشنا شدیم و بازیکنان تیم ما توانستند در یک مسابقه با تیم قدرتمند والیبال ملی نوجوانان ایران خود را بسنجند.

وی ادامه داد: در این بازی عیار تیم ما مشخص شد و بازیکنان تیم ما خودشان را باور کردند که می‌توانند به سرعت پله‌های ترقی را طی کنند و خود را به سطح بالایی از والیبال در کشور برسانند.

جعفری با اشاره به کم‎‌تجربه بودن بازیکنانش در بازی برابر تیم ملی والیبال نوجوانان کشور گفت: ما فقط به تجربه و هماهنگی بسیار بالای تیم ملی باختیم.

وی ادامه داد: تیم ملی روزانه شش ساعت در کنار یکدیگر تمرین می‌کنند و ما برای برگزاری این دیدار دوستانه تنها دو جلسه در کنار یکدیگر بودیم.

جعفری تصریح کرد: والیبال شهرکرد با مشکل نبود سالن و سانس مواجه است و باید مسئولان نسبت به رفع این مشکل چاره‌اندیشی کنند.

وی در ادامه گفت: بازیکنان ما دانشجو و یا در زمینه‌های مختلف شاغل هستند اما والیبالیست‌های نوجوان کشور فقط به والیبال فکر می‌کنند و در زمینه شغلی با مشکل مواجه نیستند.

جعفری گفت: باید در اینجا از علی‌رضا شجاعی رئیس هیئت والیبال استان چهارمحال و بختیاری تشکر کنم که این شرایط را برای ما فراهم کرد تا بتوانیم تیم منتخب والیبال شهرکرد را در یک بازی دوستانه برابر تیم ملی والیبال نوجوانان کشور قرار دهیم.

شایان ذکر است تیم ملی والیبال نوجوانان کشور از 21 تیرماه جاری در استان چهارمحال و بختیاری اردو زده‌ است و در نخستین دیدار دوستانه خود در این استان مقابل تیم منتخب والیبال شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و امروز در یک بازی دوستانه دیگر به مصاف تیم منتخب والیبال شهرستان بروجن به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول