اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان اردبیل خبر داد

جمع‌آوری 540 دستگاه ماهواره در سه ماه امسال

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان اردبیل از جمع‌آوری 540 دستگاه ماهواره و گیرنده‌های مرتبط با آن در سه ماه اول امسال در استان اردبیل خبر داد.

جمع‌آوری 540 دستگاه ماهواره در سه ماه امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد کریمخانی ظهر امروز در همایش جنگ نرم و رسانه‌های دخیل در این امر در اردبیل اظهار داشت: استکبار جهانی در یک حرکت گسترده با راه‌اندازی سایت‌ها و شبکه‌های تلویزیونی و اینترنتی مستهجن و ضد فرهنگی سعی کرده است امنیت روانی و اخلاقی جامعه اسلامی را نشانه گرفته و ذائقه‌ها را تغییر دهد که در این باب هرگونه قصور و کوتاهی از سوی خانواده‌ها و نظام مستحکم اجتماعی مطرود بوده و مورد پذیرش نیست.

وی تصریح کرد: در این تهاجم گسترده استکبار جهانی میلیارد‌ها دلار سرمایه‌گذاری را به شکل جنگ نرم انجام داده است تا با کمترین تلفات و خونریزی بتواند آمال و آرزوهای جوانان ما را دچار تزلزل کند که در این باب به نظر می‌رسد به گسترش و توسعه برنامه‌های ماهواره‌ای بیش از هر زمان دیگر توجه کرده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اردبیل به ممنوعیت استفاده از ماهواره و ضرورت جمع‌آوری آن اشاره کرد و یادآور شد: نیروی انتظامی موظف است در سالم‌سازی فضای جامعه و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی با دارندگان ماهواره برخورد کند که نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم در هر مقطعی صورت می‌گیرد.

کریمخانی با اعلام اینکه در جمع‌آوری ماهواره با برخی موانع و مشکلاتی نیز روبرو هستیم، گفت:‌ استکبار جهانی با 6 هزار شبکه رادیویی و تلویزیونی به چندین زبان زنده به ویژه فارسی هجمه وسیعی را علیه ملت ایران تدارک دیده است تا بتواند نظام اسلامی ما را دچار خدشه کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول تاکید کرد: با فروپاشی نظام شوروی و پایان جنگ سرد استکبار جهانی در یک تفکر خبیث سعی کرد از طریق هجمه‌های فرهنگی و نرم اندیشه‌ها و تفکرات افراد جامعه را زیر‌سوال ببرد به همین دلیل با ادبیات جنگ نرم و تجهیز امکانات و وسایل ارتباطی مختلف سعی کرده در مسیر پیشرفت نظام اسلامی خدشه و خلأ ایجاد کند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اردبیل بیان داشت: بزرگترین هدف‌گذاری دشمن در این مسیر در کنار ایجاد فضای کاذب نشاط و شادی زود‌گذر بی‌تفاوت نشان دادن جوانان و نسل آینده ماست تا آنها را نسبت به انقلاب اسلامی و اهداف نظام بی‌اعتماد و بدبین کند.

کریمخانی به ابزارهای متعدد رسانه‌ای غرب نظیر رادیو، تلویزیون،‌ سایت‌های اینترنتی و امکانات دیگر فضای سایبر اشاره کرد و افزود: تهاجم گسترده‌ای که امروز دشمنان سعی دارند به آن دامن بزنند به یک بسیج عمومی با تکیه بر ابزارها و تفکر قوی نیاز دارد تا بتوانیم فرهنگ برهنگی بیگانگان را که هجمه‌ای سنگین و بسیار دشوار به نظر می‌رسد برطرف کنیم.

وی خاکریز اول در مقابله با این تهاجم گسترده را نظام خانواده و هوشیاری و بصیرت آنها برشمرد و ادامه داد: پلیس در این خاکریز در مرحله آخر قرار دارد و نباید مقابله با هرگونه آسیب را متوجه اقدام پلیس کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانشین فرماندهی انتظامی استان اردبیل در پایان موضوع پیش‌بینی، پیشگیری و مقابله و مبارزه با تهدید‌ها و آسیب‌های اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی را ضروری برشمرد و اظهار داشت: نباید از نیروی انتظامی انتظار برخورد و جمع‌آوری ماهواره به شکل جامع و کامل را داشته باشیم در حالی که در این ارتباط خود خانواده‌ها و آگاهی‌دهی آنها به تک تک اعضا می‌تواند در داخل خانواده بسیاری از آسیب‌ها و معضلات را به حداقل برساند.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول