اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب خبر داد

آغاز اجرای مجدد طرح جمع‌آوری ماهواره در بناب

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب از آغاز اجرای مجدد طرح جمع‌آوری ماهواره خبر داد و گفت: در این راستا پس از ابلاغ تذکر در مرحله اول، در مراحل بعدی توسط مراجع قضایی برخورد شدید خواهد شد.

آغاز اجرای مجدد طرح جمع‌آوری ماهواره در بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی سلطانی‌وش عصر امروز در همایش یک‌روزه روحانیون و مبلغان شهرستان بناب در آستانه ماه مبارک رمضان در خصوص وضعیت امنیت اخلاقی و اجتماعی شهرستان اظهار کرد: اجرای طرح استقرار امنیت اخلاقی نه تنها در شهرستان تعطیل نشده، بلکه گشت‌های این طرح همچنان فعال هستند.

وی با بیان اینکه بانوان بدحجاب درسطح شهر جمع‌آوری شده و همچنان با آنها برخورد می‌شود، گفت: تنها در روزهای اخیر 40 نفر دختر بدحجاب دستگیر شده و به خانواده‌هایشان تحویل داده شده‌اند و در صورت تکرار برای آنها پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

سلطانی‌وش همچنین در خصوص جمع‌آوری ماهواره گفت: متأسفانه استفاده از ماهواره دامنگیر کل شهرهای کشور شده، اما نیروی انتظامی با تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب، اجرای مجدد طرح جمع‌آوری ماهواره را به زودی آغاز می‌کند و در این راستا پس از ابلاغ تذکر در مرحله اول، در مراحل بعدی توسط مراجع قضایی برخورد شدید خواهد شد.

وی از روحانیون و مبلغان شهرستان بناب خواست دست نیروی انتظامی را بگیرند و در منابر و محافل ماه مبارک رمضان نسبت به آگاه‌سازی مردم تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی بناب اضافه کرد: در طول یک ماه گذشته با متلاشی کردن یک باند قماربازی در منطقه 40 نفر را دستگیر کرده‌ایم.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول